Mijn Series +

Perfect Strangers - Seizoen 7 (1991-1992)

ontwikkeld door Dale McRaven
met Bronson Pinchot, Mark Linn-Baker en Melanie Wilson

Larry, afkomstig uit Wisconsin en opgegroeid in een groot gezin met veel broers en zussen, is net verhuisd naar een nieuw appartement in Chicago. Daar wordt hij geconfronteerd met Balki, zijn tot nu toe onbekende neef afkomstig van Mypos, een Grieks-achtig eiland in de Middelandse Zee. Balki, een schaapherder van beroep, interpreteert de paar dingen die hij weet over de Verenigde Staten door te vertrouwen op zijn eigen herinneringen van de Amerikaanse popcultuur, die vaak totaal out-of-context zijn. Larry staat schoorvoetend toe dat zijn neef bij hem blijft totdat Balki op zichzelf kan wonen, en besluit hem zo onder zijn hoede te nemen en hem te leren over het Amerikaanse leven.

1. Bachelor Party
  21. Or Get Off the Pot
  22. Chicago Suite
  23. It Had to Be You
  24. Get Me to the Dump on Time

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.