Mijn Series +

Perfect Strangers - Seizoen 6 (1990-1991)

ontwikkeld door Dale McRaven
met Bronson Pinchot, Mark Linn-Baker en Melanie Wilson

Larry, afkomstig uit Wisconsin en opgegroeid in een groot gezin met veel broers en zussen, is net verhuisd naar een nieuw appartement in Chicago. Daar wordt hij geconfronteerd met Balki, zijn tot nu toe onbekende neef afkomstig van Mypos, een Grieks-achtig eiland in de Middelandse Zee. Balki, een schaapherder van beroep, interpreteert de paar dingen die hij weet over de Verenigde Staten door te vertrouwen op zijn eigen herinneringen van de Amerikaanse popcultuur, die vaak totaal out-of-context zijn. Larry staat schoorvoetend toe dat zijn neef bij hem blijft totdat Balki op zichzelf kan wonen, en besluit hem zo onder zijn hoede te nemen en hem te leren over het Amerikaanse leven.

1. Safe at Home
  2. New Kid on the Block
  3. The Break Up
  4. A Horse is a Horse
  5. Family Feud
  6. Call Me Indestructible
  7. The Men Who Knew Too Much (1)
  8. The Men Who Knew Too Much (2)
  9. The Ring
  21. A Catered Affair
  22. Duck Soup
  23. Great Balls of Fire
  24. See You in September

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.