Mijn Series +

Actie / Misdaad
Miniserie, 289 minuten

ontwikkeld door Christoffer Boe
met Dar Salim, Danica Curcic en Lars Ranthe

Militair CC keert na tien jaar dienst terug naar huis in Denemarken. CC voelt zich schuldig over de dood van zijn beste vriend Peter. Achtervolgd door schuldgevoelens over zijn laatste missie, en om Peter's weduwe te helpen, besluit hij te infiltreren in een gevaarlijke motorbende. De Deense agente Louise probeert hem zo goed mogelijk bij te staan tijdens zijn onderzoek.

1. The Funeral
  2. The Trial
  3. The War
  4. The Interrogation
  5. The Rat
  6. Showdown
avatar van Dennizle1
Redelijk, verhaaltje is flinterdun. Voorspelbaar einde en een hoop onrealistische wendingen. Acteren is prima, tempo lekker hoog. Al met al een vermakelijke maar zeker geen hoogstaande serie.

avatar van DjFrankie
Feest der herkenning in deze serie die we in 1 avond hebben bekeken. Wij vonden dit idd een snelle en fijne serie. Prima.

avatar van EMBV
Een aardige Deense serie, maar nu ook weer niet de top. De hoofdrol wordt gespeeld door Dar Salim die je nog kunt kennen van een serie als Dicte. Mooi Pluspunt van de serie. Het acteerwerk is over het algemeen goed, net als de setting en het camerawerk. Minpunt vind ik echter dat er niet echt diepgang in de personages zit. Blijft allemaal erg oppervlakkig. Er zijn zeker betere Deense series.

Boeiende, goed geacteerde serie, ( ben bij afl. 4) waar het verhaal "wat gammel "is en er nogal wat hiaten zijn. (zo komt CC rustig bij Louise , de rechercheur thuis...weet iedereen van de infiltratie van CC...en weet iedereen waar CC woont..) Regel 1 bij undercover is dat je volkomen ''onvindbaar blijft en bepaalde contacten mijdt, zeker met dierbaren en kwetsbaren.) Desondanks 4 sterren, waar 6 delen genoeg zijn..

DjFrankie schreef:

ja mee eens..het verhaal rammelt, sommige dingen zijn onlogisch......maar toch boeiend.

EMBV schreef:

Diepgang??? Het is een ""Sons of anarchy-actie- film!! Denk je dat bikers, CC diepgang hebben.?? Trouwens in de melige dialogen met CC kan je "diepgang" vinden.....