Mijn Series +

Dirty Money - Seizoen 1 (2018)

Documentaire

ontwikkeld door Adam Del Deo, Yon Motskin, Lisa Nishimura, Stacey Offman en Jason Spingarn-Koff

Van wurgleningen tot auto’s waarmee is gesjoemeld vanwege uitstoottests: 'Dirty Money' onderzoekt schaamteloze voorbeelden van hebzucht en corruptie in bedrijven. Besproken en getoond wordt er hoe mensen zich lieten leiden door vooruitzichten van macht, geld of andere vormen van hebzucht. De gevolgen van hun handelen waren vaak niet duidelijk of niet belangrijk genoeg voor de betrokkenen.

1. Hard Nox
  2. Payday
  3. Drug Short
  4. Cartel Bank
  5. The Maple Syrup Heist
  6. The Confidence Man
avatar van Binge-Watcher
Geweldig interessant en tegelijkertijd frustrerend te zien. Wat macht en geld met mensen doet. Onvoorstelbaar maar waar. Blij te zien dat er nu net een 2e seizoen uit is!