Mijn Series +

Man Down - Seizoen 4 (2017)

1 stem

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Greg Davies
met Greg Davies, Roisin Conaty en Jeany Spark

Dan is een kinderachtige idioot die opgescheept zit met het lijf van een grote, volwassen man. Zijn wereld staat op het punt van instorten nu zijn vriendin Noami het helemaal gehad heeft met zijn kinderlijke gedrag. Van zijn vrienden hoeft Dan het ook niet te hebben aangezien zij zelf ook nogal disfunctioneel zijn. Op zijn werk vindt Dan weinig uitdaging aangezien hij dag in dag uit dezelfde lessen moet draaien als docent. Om het allemaal nog erger te maken voor Dan heeft hij ook nog eens last van zijn gestoorde vader die er werkelijk alles aan probeert te doen om het leven van Dan zo onaangenaam mogelijk te maken.

1. The Home
  2. The Bear
  3. The Dad Club
  4. The School Trip
  5. The Christening
  6. The Hearing

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.