Mijn Series +

Anglo Saxon Attitudes (1992)

Verenigd Koninkrijk
Miniserie, 229 minuten

ontwikkeld door John Hambley
met Richard Johnson, Douglas Hodge en Elizabeth Spriggs

Gerald Middleton is een historicus die met pensioen is gegaan en kijkt terug op zijn leven. Als student was hij er getuige van dat bij een opgraving van een graf van een bisschop uit de zevende eeuw er een heidens vruchtbaarheidsbeeldje tevoorschijn kwam. Hij begon tevens een affaire met Dollie, de verloofde van zijn beste vriend en tevens degene die hem bekende het beeldje in het graf te hebben geplaatst bij wijze van grap. Terwijl hij de waarheid aan het licht probeert te brengen, worstelt Middleton met zijn vreselijk dominante vrouw en hun drie emotioneel tekortschietende kinderen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.