Mijn Series +

Bad Banks - Seizoen 1 (2018)

Duitsland / Luxemburg
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Oliver Kienle
met Paula Beer, Barry Atsma en Désirée Nosbusch

De ongrijpbare Jana Liekam, een jonge bankmedewerkster, is een briljante nieuwkomer in de financiële wereld en klimt al snel naar grote hoogte. Ze raakt echter verzeild in vuile zaken, verliest haar onschuld, en betaalt een hoge prijs. Ze wordt zelfs gedwongen haar eigen bank schade toe te brengen. Het gevolg is een crisis die volledig uit de hand loopt. Jana is echter ijzersterk en zal er alles aan doen om hier doorheen te komen.

1. Die Kündigung
  2. Folge dem Schrott
  3. Der Mann aus London
  4. Alte Schulden
  5. Die Härteste Währung
  6. Die Höhle des Löwen

Best wel redelijk maar ga niet de versie kijken op NPO die was nagesynchroniseerd en daardoor tenenkrommend slecht.

avatar van ZAP!
Dat nasynch.-en was een kleine ramp, idd. Hopelijk doen ze het nooit weer, zal mij benieuwen.

Verder een vrij over-the-top serie over de wereld van de moneysharks (Christelle Leblanc moet haast wel naar Christine Lagarde gemodelleerd zijn, van de anderen weet ik het niet) die op allerlei manieren wanhopig hip wil zijn. Op zich best aardig geacteerd, maar met die nasynch. werkt het sowieso niet. Soundtrack best aardig ook.

2,0*.

Gelukkig kan ik nu de serie op Netflix (zonder rampzalige nasynchronisatie)