Mijn Series +

From G's to Gents - Seizoen 1 (2008)

1 stem

Reality

ontwikkeld door Jamie Foxx
met Fonzworth Bentley, C. Frederick Secrease en de stem van Andrew Kishino

De serie draait om veertien "Gangsters" die hun leven willen veranderen en echte heren willen worden. Alle deelnemers worden door Fonzworth Bentley in één huis geplaatst waar ze in vrede met elkaar zullen moeten leven. Iedere aflevering krijgen de mannen de nodige levenslessen op het gebied van zelfontwikkeling en zullen verschillende proeven moeten worden afgelegd. Een vakjury bepaalt wie genoeg vooruitgang biedt en wie achterblijft. Aan het einde van elke aflevering wordt er een bijeenkomst gehouden waarbij alle nog overgebleven deelnemers stemmen wie naar huis moet gaan.

1. Gees Whiz
  9. G Therapy
  10. 100 G's for 1 Gentleman
  1. Reunion (special)
avatar van Robbie.T.
Dit was tien jaar geleden wel een guilty pleasure hoor. Redelijk populair ook, wat ik me nog kan herinneren van anderen toentertijd. Het eerste seizoen vond ik best aardig. Eerste aflevering vond ik minder; daarna werd het aardig voor een reality-show.