Mijn Series +

Misdaad / Drama
Miniserie, 136 minuten

ontwikkeld door Jeff Pope
met Reece Shearsmith, Kate Fleetwood en James Laurenson

The Widower is gebaseerd op de misdaden van de veroordeelde moordenaar, Malcolm Webster. De serie vertelt, gedurende een periode van dertien jaar, het verhaal over een mannelijke verpleegkundige die twee keer getrouwd is geweest en daarna ook nog verloofd raakte met zijn nieuwe liefde. Malcolm is echter uiterst gevaarlijk en zijn eerste twee vrouwen zijn niet zomaar bij hem weggegaan. Hij heeft zijn eerste vrouw vergiftigd, hetzelfde deed met zijn tweede vrouw en hij had ook plannen om zijn nieuwe verloofde wat aan te doen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
Uitstekende Britse miniserie met weer een rol van Sheridan Smith die lijkt wel in elke Britse miniserie mee te spelen en dat doet ze met verve.