Mijn Series +

Shut Eye - Seizoen 1 (2016)

1 stem

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Leslie Bohem
met Jeffrey Donovan, KaDee Strickland en Angus Sampson

Charlie Haverford is een oplichter met een kleine keten van winkelpuien waar mensen hun toekomst kunnen laten voorspellen. Een klap tegen het hoofd zorgt ervoor dat deze fraudeur plotseling visioenen krijgt. Linda, de vrouw van Charlie, is haar middelmatige leven beu en wil zich losmaken van Fonso, de alleenstaande vader die het paranormale rijk van de familie Marks leidt. Charlie en Linda besluiten het heft in eigen handen te nemen en een beter leven voor zichzelf te beginnen, al komen hier wel de nodige oplichtingspraktijken bij kijken om dit te kunnen bewerkstelligen.

1. Death
  7. Two of Swords
  8. Five of Cups
  9. Wheel of Fortune
  10. Ace of Swords

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.