Mijn Series +

Neighbors from Hell - Seizoen 1 (2010)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Pam Brady
met de stemmen van Will Sasso, Molly Shannon en Patton Oswalt

De Hellmans is een familie duivels en bestaat uit vader Balthazor, moeder Tina, tienerdochter Mandy, zoontje Josh en familiehond Pazuzu. Deze familie wordt door de duivel op een speciale missie gestuurd. Ze moeten namelijk naar de aarde vertrekken om hier een enorme drilboor te vernietigen die op het punt staat hun eigen onderaardse rijk te bereiken. De Hellmans gaan vol moed hun nieuwste missie aan, maar krijgen al snel te maken met een cultuurshock. Ook komen ze erachter dat mensen net zo slecht kunnen zijn als demonen en dat de aarde en de hel eigenlijk niet zoveel van elkaar verschillen.

1. Snorfindesdrillsalgoho
  7. Robert the Insult Weight Loss Robot
  8. Wolf Power
  9. Attila the Rascal
  10. Fantastic 15

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.