- Home
- Serieforum
- Series - Overige series en seizoenen
- Serie gezocht
Serie gezocht
Chefkes
-
- 102 berichten
- 77 stemmen
Ik zoek een serie in de tijd van the devil wears prada ongeveer, over een reclame of mode bureau (geen mad men) en een vd hoofdrolspeelters heet geloof ik vicky (echte naam?). Weinig diepgang vooral veel knappe mensen waaronder die vicky dus. Iemand een idee?
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Wellicht Phantom Thread (Film, 2017) gaat over een modeontwerper met in de hoofdrol Vicky Krieps.
Is alleen wel een film.
Chefkes
-
- 102 berichten
- 77 stemmen
Ee dat is m niet. Een of ander kantoor of bedrijf is het, met allerlei relaties en verhalen eromheen.
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Heb je nog wat meer info toevallig? Amerikaanse serie, hoeveel seizoenen (ongeveer), genre?
Heino (moderator series)
-
- 1517 berichten
- 2355 stemmen
Deze misschien: Fashion House (TV Series 2006– ) - IMDb?
Zelfde jaar als The Devil Wears Prada, gaat over een modehuis en een van de hoofdpersonages heet Nikki (lijkt aardig op Vicky).
Anders kun je misschien eens deze lijst doorkijken, wellicht gaat er ergens een belletje rinkelen: 103 Fashion Films and Series - imdb.com.
Chefkes
-
- 102 berichten
- 77 stemmen
Deze is het ook niet helaas… bedankt voor het meedenken.
Het is een serie met belachelijk mooie mensen en ik herinner me het als een soort van spinoff van the devil wears prada. Het gaat over mode of een een fashion magazine. Amerikaans, oppervlakkig, niet bijster goed, maar ik wil graag weten of de oogverblindende vrouw die ik zoek nog andere films of series heeft gemaakt.
Chefkes
-
- 102 berichten
- 77 stemmen
Gevonden, het was niet vicky, maar becky waar ik op moest zoeken, dus veel dank Heino die met Nikki aan kwam, dat mijn brein activeerde en met becky kwam.
Dit is haar, Becki Newton
En de serie was deze, Ugly Betty:
Ugly Betty (TV Series 2006–2010) - IMDb
https://bookingagentinfo.com/wp-content/uploads/2024/07/Becki-Newton-scaled-1-1024x1024.jpg