• 10.791 nieuwsartikelen
  • 162.329 films
  • 10.191 series
  • 29.832 seizoenen
  • 614.968 acteurs
  • 193.268 gebruikers
  • 8.985.301 stemmen
Avatar
 

Gomorra volgorde

zoeken in:
avatar van Noud

Noud

  • 523 berichten
  • 1071 stemmen

Hoe zit het met de volgorde van Gomorra de serie en film. Wat eerst kijken?


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12391 stemmen

Ik heb de serie nooit gezien, maar wel vorige week de film L'Immortale (2019) gezien. Zonder dat ik ook maar iets over de serie kan zeggen: kijk in hemelsnaam eerst de serie.

De film is zo gruwelijk saai en ik had constant het gevoel allerlei 'wow-momenten' niet te begrijpen: mensen die vanuit de schaduw plots te voorschijn komen en waarbij duidelijk als kijker gedacht moet worden 'ow wauw, dat is die en die uit seizoen zus en zo', maar aangezien ik de serie niet kende, had ik niets aan dat soort momenten.

De film is schijnbaar ook als losstaande film te kijken, maar dat raad ik je niet aan. Er gebeurt niets en het is een lange, saaie zit. Je hebt echt de serie-ervaring nodig om die film leuk te vinden.


avatar van Noud

Noud

  • 523 berichten
  • 1071 stemmen

Haha okay duidelijk. Ik kon gisteren ook niet laten door 1 aflevering te kijken.


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.