- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Persoonlijk vind ik het nog steeds het leukst om een film in de bioscoop te zien. Maar helaas zijn er een aantal zaken die mijn kijkplezier vergallen. En ik kqan me voorstellen dat het bij veel mensen zo is.
Gelukkig kennen we in Rotterdam geen pauzes tijdens de film, dus daaran kan ik me niet ergeren.
Mijn top is:
1:
Mensen die hun afspraakje in de bisocoop houden en door de hele film heen tegen elkaar aan zitten te kwekken.
2:
Popcorn etende mensen, ik wordt gek van dat geknars en gekraak
3. :evil MOBIELE TELEFOONS ( en de gekken die denken dat ze een gesprek moeten gaan voeren)
Jullie input graag.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hey jordy, waar is dat oude ergernis top 10 topic gebleven ??
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
blijkbaar in de verhuizing verloren gegaan ofzo
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
jammer anders had ik het gewoon kunnen copieren.dat is trouwens wel met wat meer topics.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
sorry
vanaf nu gaat alles bewaard worden qua forumberichten
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Vooral de eerste en de derde van petey kan ik me idd behoorlijk aan storen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Mensen die hardop de film gaan becommentariseren.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
* Mensen die na afloop van een slechte film tegen elkaar zeggen dat 'ie zo ontzettend goed was.
* Te hard, te zacht of slecht (vervormd) geluid.
* Kapotte of slecht functionerende airconditioning. Weet nog als de dag van gisteren dat ik in een sauna naar Magnolia zat te kijken...
* Een keer meegemaakt (Cast Away): "Ja sorry, de zaal zit vol, er is geen plaats meer." Gelukkig bleek dit een misverstand te zijn.
* Uit de zaal worden gejaagd tijdens de aftiteling door het bioscooppersoneel (Bandits).
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
- film-operateurs die vergeten zijn om het apparaat schoon te maken na een voorstelling,zodat je aan de linker of rechter kant paars strepen ziet.
-slechte kopieen die worden gedraaid
-vervelende kinderen die zitten te schreeuwen bij een goeie film
-van die mensen die de hele tijd zitten te praten over wat er gebeurt.zo had ik bij mulholland drive iemand die maar zei dat ze het niet snapte
-mensen die met hun boodschappen van ah de zaal binnen komen en vervolgens zakken chips en allerlei andere dingen gaan eten (lotr)
-slecht geluid
-dat je tijdens een voorsteling zit en het personeel denkt om ff flink te gaan stoken
(kleine zaal cinerama,meestal te danken aan een vriend/collega die daar werkt)
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Geen ergenis maar altijd wel leuk om de reclame te raden die komt als het beeld nog zwart is 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
1 dingetje over het stukje dat Neo schreef.
-dat je tijdens een voorstelling zit en het personeel denkt om ff flink te gaan stoken
Wat bedoel je daar mee.
Snap het niet echt.
Kun je het iets anders uitleggen misschien.
Alvast bedankt
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ik wordt knetterleip van die nescafe reclame...die zit dus steevast bij iedere film hier in enschede. en dat al sinds Lord of the Rings.
en mensen die hun bek niet houden tijdens films. mooiste is dan als ze vlak achter me zitten. dan ga ik mooi rechtop zitten (ik ben over de 2 meter) en dan zien ze geen zak 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
oh ja,
ik heb er ook een hekel aan als mensen er voor zitten met hun hoofd 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Ik ga altijd lekker gesprekken voeren tijdens de film en dan heel hard roepen "dat kan toch helemaal niet", bij een science fiction film 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ja,
eerst die stomme dia reclames. van New York, en biosnet.nl. dan die nescafe, die van bacardi (met die kat) en dan die van grolsch.
en dan een of twee trailers
ik wil er een stuk of 5 a 6!
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
-dat je tijdens een voorstelling zit en het personeel denkt om ff flink te gaan stoken
Wat bedoel je daar mee.
Snap het niet echt.
Kun je het iets anders uitleggen misschien.
Alvast bedankt
simpel gezegd dat de aircondotioning niet of nauwelijk aan staat 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
nog twee onzettend irritante dingen:
-giechelende kinderen die meepratenmet een reclame of tekst hardop schreeuwen van een reclame
-een groepje mensen die 5 minuten ofzo te laat binnen komen en perse die paar plekjes in het midden willen hebben op een hoge rij.en dan met veel herrie en gelach daar een half uur over doen
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
zo, daar heb ik (gelukkig) nooit last van.
Ik vind de bios ook nooit zo leuk.
Omdat of je moet naar de WC, maar je wil ook nix missen dus probeer je het op te houden, en dat is erg vervelend.
Of er zijn mensen waar ik me aan erger.
Daarom ga ik alleen maar na spektakel films zoals Spiderman.
Voor de rest wacht ik tot ze te huur zijn.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Film moet je in de bioscoop zien, behalve als je een 66 inch flatscreen aan je muur heb hangen met een killer surround of je eigen thuisbios hebt (o.k. voor de xxx films mag je een uitzondering maken'
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
ja, vinnik ook. DVD brengt dat toch niet. Maar om ff ontopic te blijven: te lange mensen voor je neus, en te horen krijgen: "Zou je ff wat lager willen zitten..." hmmmzz
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Nog twee ergernissen:
mensen die gewoon door blijven kletsen terwijl de film allang begonnen is (bij Lord of the Rings nog wel!!);
mensen die met hun knieën in je rugleuning zitten de porren (de plaatsen zijn inderdaad niet echt ruim in Deventer).
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Ik erger me aan het feit dat Videoland Alkmaar het waagt om ex-rentals (VHS) voor 15 euro aan te bieden.
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Dat vind ik nogal aan de prijzige kant!
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
idd veelst te prijzig.gelukkig dat ze bij mijn videoland voor 2,50 worden verkocht.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In Film > Algemeen > bioscoop publiek:
bij Heaven oorspronkelijk:

ik miste de mobiele telefoons en het popcorn-gekraak anders totaal niet (om maar niet te spreken van het gezucht en gesteun en het "tering wat een saaie film zeg" geschreeuw bij dit soort filmhuis-achtige films...)
maar goed da's misschien een goed forum topic 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ach man, waar heb je het over. Op zulke films komt wel een wat serieuzer publiek af hoor. Zo niet, dan ga je echt naar de verkeerde bioscopen.