• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.978 stemmen

Leuke serie om te kijken met mijn moeder

zoeken in:

Geralt of rivia_mm

• 24 berichten
  • 0 stemmen

Ik hou van stephen king geschidenis en fantasy actie en films zoals de da vinci code en over aliens en complotten en zij van csi ncis bones

Ben 14 maar het mag best heftig zijn

Heb game of thrones net gezien aleen. vond ma te heftig voor haar ma zat te denken aan de x files is dit leuk voor ons samen komt vaak op tv volgens mij ik zelf zat te denken aan stranger things ga stranger things wel kijken met haar maar of ze het leuk vindt is de vraag want ze hebt een hekel aan stephen king achtige dingen

Deze series al gezien met ma

Csi

Ncis .

Bones

The shannara chronichles

Arrow

Flash

The last kingdom

Dus tips in deze trandt zijn ook welkom

centurion81

• 2066 berichten
  • 1986 stemmen

Geralt of rivia_mm schreef:

Ik hou van stephen king geschidenis en fantasy actie en films zoals de da vinci code en over aliens en complotten en zij van csi ncis bones

Ben 14 maar het mag best heftig zijn

Heb game of thrones net gezien aleen. vond ma te heftig voor haar ma zat te denken aan de x files is dit leuk voor ons samen komt vaak op tv volgens mij ik zelf zat te denken aan stranger things ga stranger things wel kijken met haar maar of ze het leuk vindt is de vraag want ze hebt een hekel aan stephen king achtige dingen

Deze series al gezien met ma

Csi

Ncis .

Bones

The shannara chronichles

Arrow

Flash

The last kingdom

Dus tips in deze trandt zijn ook welkom

Heb je Netflix? Kijk fan Atypical! Over een autistische jongen die opgroeit! Erg leuk.

Geralt of rivia_mm

• 24 berichten
  • 0 stemmen

centurion81 schreef:

(quote)

Heb je Netflix? Kijk fan Atypical! Over een autistische jongen die opgroeit! Erg leuk.

nah we houden niet van comedy ik heb zelf een erge vorm van autisme dus ik zie de humor van deze serie niet maar toch dankje voor het meedenken we zijn de x files nu aan het kijken

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.