- Home
- Serieforum
- Series - Overige series en seizoenen
- Leuke serie om te kijken met mijn moeder
Leuke serie om te kijken met mijn moeder
Geralt of rivia_mm
-
- 24 berichten
- 0 stemmen
Ik hou van stephen king geschidenis en fantasy actie en films zoals de da vinci code en over aliens en complotten en zij van csi ncis bones
Ben 14 maar het mag best heftig zijn
Heb game of thrones net gezien aleen. vond ma te heftig voor haar ma zat te denken aan de x files is dit leuk voor ons samen komt vaak op tv volgens mij ik zelf zat te denken aan stranger things ga stranger things wel kijken met haar maar of ze het leuk vindt is de vraag want ze hebt een hekel aan stephen king achtige dingen
Deze series al gezien met ma
Csi
Ncis .
Bones
The shannara chronichles
Arrow
Flash
The last kingdom
Dus tips in deze trandt zijn ook welkom
centurion81
-
- 2066 berichten
- 1986 stemmen
Ik hou van stephen king geschidenis en fantasy actie en films zoals de da vinci code en over aliens en complotten en zij van csi ncis bones
Ben 14 maar het mag best heftig zijn
Heb game of thrones net gezien aleen. vond ma te heftig voor haar ma zat te denken aan de x files is dit leuk voor ons samen komt vaak op tv volgens mij ik zelf zat te denken aan stranger things ga stranger things wel kijken met haar maar of ze het leuk vindt is de vraag want ze hebt een hekel aan stephen king achtige dingen
Deze series al gezien met ma
Csi
Ncis .
Bones
The shannara chronichles
Arrow
Flash
The last kingdom
Dus tips in deze trandt zijn ook welkom
Heb je Netflix? Kijk fan Atypical! Over een autistische jongen die opgroeit! Erg leuk.
Geralt of rivia_mm
-
- 24 berichten
- 0 stemmen
Heb je Netflix? Kijk fan Atypical! Over een autistische jongen die opgroeit! Erg leuk.