- Home
- Serieforum
- Series - Overige series en seizoenen
- The Graham Norton Show
The Graham Norton Show
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3308 stemmen
Aangezien ik hier al ik weet niet hoeveel afleveringen van heb gezien en dit volgens de regels (met betrekking tot talk-shows als genre) niet toevoegbaar is, toch maar een topic geopend voor dit fantastische programma. Is er verder nog iemand die dit regelmatig kijkt?
Shaky
-
- 3735 berichten
- 13044 stemmen
Ja, leuke talkshow. De kracht van Norton zit m voor mij voornamelijk in de stukken waarin hij niet nadrukkelijk aanwezig is. Hij kan de aandacht enorm naar zich toetrekken, zoals bijvoorbeeld bij de tenenkrommend slechte openingsgrappen voordat de gasten opkomen, maar stiekem kan hij zichzelf in de daadwerkelijke interviews ook goed wegcijferen en dat vind ik een kwaliteit. Verder is het geregeld hilarisch en de gasten lijken zich oprecht te amuseren. Het is geen programma waar ik voor thuis blijf, maar wel erg vermakelijk.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik kijk het eigenlijk minder vaak dan ik zou willen. Als ik er af en toe eens langsheen zap blijf ik kijken, maar verder denk ik er eigenlijk nooit aan. Ik zou het niet dagelijks willen kijken, dan zou het mij al snel gaan vervelen, maar wekelijks een keer een aflevering (als er interessante gasten zijn), zou ik toch eens vaker moeten doen.
(verwijderd)_mm
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Het interview met Arnold Schwarzenegger zal ik nooit vergeten 
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3308 stemmen
Dit is toch wel de meest memorabele scène uit de reeks Graham afleveringen:
stinissen (crew series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
(embed)
Ieder zijn ding maar alle gasten uit deze uitzending daar heb ik niks mee.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3308 stemmen
Mza zijn ook niet per sé mijn favoriete gasten. Geef mij maar Liam Neeson zoals afgelopen weekend, of nog beter: Ricky Gervais. Maar de bezoekjes van Will Smith staan toch wel bekend als de meest populaire en iconische afleveringen van Graham. Bovenstaande video is op YouTube al 85 miljoen keer bekeken.
stinissen (crew series)
-
- 23437 berichten
- 76922 stemmen
Mza zijn ook niet per sé mijn favoriete gasten. Geef mij maar Liam Neeson zoals afgelopen weekend, of nog beter: Ricky Gervais. Maar de bezoekjes van Will Smith staan toch wel bekend als de meest populaire en iconische afleveringen van Graham. Bovenstaande video is op YouTube al 85 miljoen keer bekeken.
Dat kan zo zijn maar ik ga het huis nog niet uit als een van die gasten bij mijn in de tuin zouden staan.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
(embed)
Jammer dat zijn bloedirritante zoontje ook mee moest doen. Was verder wel een hele epische scène voor de kijkers van deze geweldige sitcom.
ZAP!
-
- 5449 berichten
- 3621 stemmen
Weer es een paar afl. gezien. Even een memo:
Die vaste gaste Sarah Millicam is bij regelmatige vlagen hilarisch. Morrisseys Spent the Day in Bed is gruwelijk geniaal, daar moet ik toch es meer van checken (-edit- gedaan, begonnen met debuutalbum The Smiths - niet verkeerd). Hugh Grants opwachting was ook erg leuk (wie zou die ene acteur zijn...?), ben zowaar benieuwd geworden naar de nieuwe Beertje Paddington franchise. Verder blijft het een uiterst vermakelijke show met the chair vaak als fijne uitsmijter.
Dat kan zo zijn maar ik ga het huis nog niet uit als een van die gasten bij mijn in de tuin zouden staan.