- Home
- Serieforum
- Series - Nieuws
- The wheel of time
The wheel of time
Geralt of rivia_mm
-
- 24 berichten
- 0 stemmen
Er komt een wheel of time serie op amazon prime ik verheug me er nu al op. heb alle boeken gelezen en de comics ook grotendeel,s gelezen
Ik denk dat amazon prime echt gaat winnen van netflix en disney+ en videoland amazon komt ook met een dark tower en lord of the rings serie en een remake van the stand .
CorvisChristi
-
- 382 berichten
- 342 stemmen
Eindelijk! The Wheel of Time wordt een tv-serie. Alweer wat jaartjes geleden de boeken gelezen en wat een geweldige reeks blijft het toch. Alhoewel wat ontsierd door de te onnodig lange lengte van het verhaal, verdient dit verhaal om op hopelijk adequate en spectaculaire wijze omgezet te worden in een tv-serie.
Dit zou wel eens het paradepaardje van Amazon Prime kunnen worden, naast inderdaad zoals tante truus al aangaf projecten als The Dark Tower, The Lord of the Rings en The Stand.
Ik hoop dat het wat wordt!!
Geralt of rivia_mm
-
- 24 berichten
- 0 stemmen
Eindelijk! The Wheel of Time wordt een tv-serie. Alweer wat jaartjes geleden de boeken gelezen en wat een geweldige reeks blijft het toch. Alhoewel wat ontsierd door de te onnodig lange lengte van het verhaal, verdient dit verhaal om op hopelijk adequate en spectaculaire wijze omgezet te worden in een tv-serie.
Dit zou wel eens het paradepaardje van Amazon Prime kunnen worden, naast inderdaad zoals tante truus al aangaf projecten als The Dark Tower, The Lord of the Rings en The Stand.
Ik hoop dat het wat wordt!!