• 15.753 nieuwsartikelen
  • 178.092 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.015 gebruikers
  • 9.372.513 stemmen

The wheel of time

zoeken in:

Geralt of rivia_mm

• 24 berichten
  • 0 stemmen

Er komt een wheel of time serie op amazon prime ik verheug me er nu al op. heb alle boeken gelezen en de comics ook grotendeel,s gelezen

Ik denk dat amazon prime echt gaat winnen van netflix en disney+ en videoland amazon komt ook met een dark tower en lord of the rings serie en een remake van the stand .

CorvisChristi

• 382 berichten
  • 342 stemmen

Eindelijk! The Wheel of Time wordt een tv-serie. Alweer wat jaartjes geleden de boeken gelezen en wat een geweldige reeks blijft het toch. Alhoewel wat ontsierd door de te onnodig lange lengte van het verhaal, verdient dit verhaal om op hopelijk adequate en spectaculaire wijze omgezet te worden in een tv-serie.

Dit zou wel eens het paradepaardje van Amazon Prime kunnen worden, naast inderdaad zoals tante truus al aangaf projecten als The Dark Tower, The Lord of the Rings en The Stand.

Ik hoop dat het wat wordt!!

Geralt of rivia_mm

• 24 berichten
  • 0 stemmen

CorvisChristi schreef:

Eindelijk! The Wheel of Time wordt een tv-serie. Alweer wat jaartjes geleden de boeken gelezen en wat een geweldige reeks blijft het toch. Alhoewel wat ontsierd door de te onnodig lange lengte van het verhaal, verdient dit verhaal om op hopelijk adequate en spectaculaire wijze omgezet te worden in een tv-serie.

Dit zou wel eens het paradepaardje van Amazon Prime kunnen worden, naast inderdaad zoals tante truus al aangaf projecten als The Dark Tower, The Lord of the Rings en The Stand.

Ik hoop dat het wat wordt!!

Het gaat allemaal hopelijk geweldig worden amazon heeft de rechten van alle goede fantasy/horror boekenseries.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.