• 8.614.116 stemmen

Before We Was We: Madness by Madness (TV Mini Series 2021) - IMDb

Vorige week in zijn geheel uitgezonden door Canvas (VRT),

maar op IMDb lijken het 3 afzonderlijke afleveringen

Mvg, adso

Oorspronkeljk op AMC over een spanne van drie weken uitgezonden, dus het is een (mini-)serie!

Alsjeblieft!

Before We Was We: Madness by Madness - Seizoen 1 (2021)

avatar van adso

Unknown Dimension: The Story of Paranormal Activity

Te zien op SkyShowtime.

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Deze heb ik gisteren toegevoegd.

Van deze Forêt des Disparus, La - Seizoen 1 die ik vandaag heb toegevoegd vrees ik dat een paar links morgen niet meer zullen werken want twee afleveringen spelen vandaag. Daarom heb ik een screenshot gemaakt. Hoe geraakt dat bij de crew?

Mac Hammer Fan schreef:

Deze heb ik gisteren toegevoegd.

Top, dank!

Dan nog een verzoekje:

Plakshot - VPRO.

Zijn drie seizoenen van en in de laatste afl. werd gisteren bevestigd dat er ook een vierde komt.

Iets meer info betreffende de 3 seizoenen: Plakshot gemist? Start met kijken op NPO Start - npostart.nl.

Mr. Chiel schreef:

Unknown Dimension: The Story of Paranormal Activity

Te zien op SkyShowtime.

Dit is volgens mij geen serie, maar een documentaire. Aangezien het een making-of lijkt te betreffen, ben ik even in overleg met de filmcrew over of het wel op de site mag. Dus nog even geduld!

EDIT: Making-ofs zijn in de regel niet toegestaan, dus deze voegen we helaas niet toe!

ZAP! schreef:

Dan nog een verzoekje:

Plakshot - VPRO.

Alsjeblieft!

Plakshot (Serie, 2021 - 2023)

De rest volgt morgen!

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Ik heb m gezien, het is 'gewoon' een docu over een filmreeks en found footage in het algemeen. De (making of) docu's over bijvoorbeeld Basic Instict of Showgirls staan er ook gewoon op. Of

Turtle Power: The Definitive History of the Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) of Street Gang: How We Got to Sesame Street of A Spark Story. Ik zie het verschil niet. Meer voorbeelden vind ik niet in m'n recente lijst

Mr. Chiel schreef:

Zou je hem dan willen indienen als toevoegverzoek op het filmgedeelte? Ik heb momenteel mijn handen even vol aan serietoevoegverzoeken

Bedankt!

avatar van umbra

umbra

Pewnego razu na krajowej jedynce (TV Series 2022– ) - IMDb

Zesdelige Poolse serie sinds 1/12 op Netflix.