- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Toevoegverzoeken
Toevoegverzoeken
brajoapau (moderator series)
-
- 794 berichten
- 225 stemmen
En daar is-ie dan!
Ernest et Célestine: La Collection - Seizoen 1 (2017) - MovieMeter.nl
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
-
- 794 berichten
- 225 stemmen
Nog eentje, zonder haast
Alsjeblieft!
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Seizoen 2 van Meiden Die Rijden (2021) ontbreekt nog op TvM.
Meiden Die Rijden gemist? Start met kijken op NPO Start - npostart.nl
-
- 794 berichten
- 225 stemmen
ZAP!
-
- 5471 berichten
- 3626 stemmen
Ekmichel
-
- 32 berichten
- 1999 stemmen
-
- 794 berichten
- 225 stemmen
Beste Ekmichel; we hebben hierover binnen de crew al eerder eens overlegd, en we zien dan ook de toegevoegde waarde er niet van in om hem ook nog eens apart toe te laten op de site. Bij de filmversie staat namelijk ook al de speelduur van deze 'deep cut', dus eigenlijk staat hij al op de site, inclusief extra scenes gezien de lange speelduur.
Ekmichel
-
- 32 berichten
- 1999 stemmen
Beste Ekmichel; we hebben hierover binnen de crew al eerder eens overlegd, en we zien dan ook de toegevoegde waarde er niet van in om hem ook nog eens apart toe te laten op de site. Bij de filmversie staat namelijk ook al de speelduur van deze 'deep cut', dus eigenlijk staat hij al op de site, inclusief extra scenes gezien de lange speelduur.
Als de makers de waarde ervan inzagen om een serie variant uit te brengen, zie ik (indien iemand anders deze taak opzich wil nemen) niet in waarom mijn verzoek afgewezen dient te worden.
1AngryMan (moderator series)
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Als de makers de waarde ervan inzagen om een serie variant uit te brengen, zie ik (indien iemand anders deze taak opzich wil nemen) niet in waarom mijn verzoek afgewezen dient te worden.
Jou is veel meer verteld dan slechts dat je aanvraag nog niet volledig was.
Dat is overigens ook voor iedereen te zien:
Zie mijn commentaar aldaar. Zie ook de PM-gesprekken die we hierover hebben gehad.
Ekmichel
-
- 32 berichten
- 1999 stemmen
Jou is veel meer verteld dan slechts dat je aanvraag nog niet volledig was.
Dat is overigens ook voor iedereen te zien:
Zie mijn commentaar aldaar. Zie ook de PM-gesprekken die we hierover hebben gehad.
Het ging ook enkel om een verzoek, ik dwing niemand om de serie toe te voegen, als niemand er iets voor voelt, is het ook gedaan, maar het zou me wel leuk lijken wanneer hij erop zou staan. 
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Ik zeg je toch dat je hier de toevoegbaarheid zou moeten aantonen? Dat is meer dan dat je aanvraag nog niet volledig was, hetgeen ik interpreteer als dat je formulier nog niet volledig zou zijn ingevuld.
Het ging ook enkel om een verzoek, ik dwing niemand om de serie toe te voegen, maar het zou me wel leuk lijken wanneer hij erop zou staan.
Dit snap ik! Maar daar gaat het nu om: mag het erop, ja ofte neen? Dat moet dus nog wel gemotiveerd worden; en hier gaat het dus weer om de toevoegbaarheid. Of het stuk uit mijn PM:
Je moet dus duidelijk maken dat deze serie-versie significant anders is dan de film. Het is al gauw duidelijk dat het extra scènes bevat. Maken die deze versie significant anders? En wat nu in deze scènes gebeurt, is misschien goed om dan ook in het plot op te nemen. Je kunt dan het plot wat uitbreiden voor deze uitgebreide versie.
Ekmichel
-
- 32 berichten
- 1999 stemmen
Ik zeg je toch dat je hier de toevoegbaarheid zou moeten aantonen? Dat is meer dan dat je aanvraag nog niet volledig was, hetgeen ik interpreteer als dat je formulier nog niet volledig zou zijn ingevuld.
Dit snap ik! Maar daar gaat het nu om: mag het erop, ja ofte neen? Dat moet dus nog wel gemotiveerd worden; en hier gaat het dus weer om de toevoegbaarheid. Of het stuk uit mijn PM:
Dan is de zaak toch afgehandeld? Voor mij was dit te veel werk, wat mij er dus tot toezette, dit verzoek hier te plaatsen, om zo degene die bereid is om dit alles in orde te krijgen een kans te bieden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Ben ermee bezig!
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Et voilà!:
Bobbejaantje
-
- 2279 berichten
- 2078 stemmen
-
- 794 berichten
- 225 stemmen
2 verzoekjes
Edit; beide verzoekjes zijn inmiddels toegevoegd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Ga ermee aan de slag!
EDIT: Hij staat erop!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Kop Op! wordt een serie! Vanaf zondag 27 februari 2022 om 09.25 uur op NPO Zapp.
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Kop Op! wordt een serie! Vanaf zondag 27 februari 2022 om 09.25 uur op NPO Zapp.
Ga ermee aan de slag! 
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Daar is-ie!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Ga ermee aan de slag!