• 10.798 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.279 gebruikers
  • 8.985.949 stemmen
Avatar
 

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Hier wordt aan gewerkt. Ook Musicmeter en Moviemeter kampen zo nu en dan met problemen, waar een oplossing voor gezocht moet worden. Zoals gezegd kost dat tijd, ongetwijfeld meer dan onder Jordy, aangezien hij precies wist hoe de (ingewikkelde) sitestructuur in elkaar zat. Ik moet het ook doen met de informatie die ik krijg, maar de developers doen hun best om de checklist af te werken.

En, is er al een update? Ik begin het allemaal wel ontzettend vermoeiend te vinden dat bugs maandenlang gewoon niet opgelost worden.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

tammey We zijn inmiddels weer een paar weken verder, een update m.b.t. de bugs zou fijn zijn.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

jarno1975 schreef:

tammey We zijn inmiddels weer een paar weken verder, een update m.b.t. de bugs zou fijn zijn.

Ik heb te horen gekregen dat er zowel voor MovieMeter als TV-meter hard is gewerkt om Ziggo On Demand weer werkend te krijgen. Moviemeter is daar leidend in en zal in veel gevallen moeten verholpen voordat hier wijzigingen doorgevoerd kunnen worden. Dat heeft niets met prioriteit te maken, maar is domweg een technisch verhaal. Deze bug zou snel opgelost moeten zijn, zodat verder gewerkt kan worden aan de rest.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Ik heb te horen gekregen dat er zowel voor MovieMeter als TV-meter hard is gewerkt om Ziggo On Demand weer werkend te krijgen. Moviemeter is daar leidend in en zal in veel gevallen moeten verholpen voordat hier wijzigingen doorgevoerd kunnen worden. Dat heeft niets met prioriteit te maken, maar is domweg een technisch verhaal. Deze bug zou snel opgelost moeten zijn, zodat verder gewerkt kan worden aan de rest.

Ik ben misschien een leek hoor, maar een hoop bugs zijn al 3 tot 6 maanden terug gemeld. Het voelt wel heel teleurstellend dat ze er nog altijd zijn. Zijn kleine dingen tussendoor niet af en toe te fixen?


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik ben misschien een leek hoor, maar een hoop bugs zijn al 3 tot 6 maanden terug gemeld. Het voelt wel heel teleurstellend dat ze er nog altijd zijn. Zijn kleine dingen tussendoor niet af en toe te fixen?

Dat moet inderdaad gebeuren, ben ik het mee eens en hamer ik ook op. Meer kan ik helaas niet doen. Ziggo is inmiddels in ieder geval gerepareerd.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

dion.ollie schreef:

Ziggo is inmiddels in ieder geval gerepareerd.

En het koppelen van Netflix series is weer stuk....


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

En het koppelen van Netflix series is weer stuk....

Dankjewel, probleem is overigens bekend. Wordt aan gewerkt.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Kan nog steeds niet liken, tammey, maar dat zal wel aan mij liggen? Of hebben er meer last van?


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

ZAP! schreef:

Kan nog steeds niet liken, tammey, maar dat zal wel aan mij liggen? Of hebben er meer last van?

Idem hier !


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Bij de andere sites (MuMe en BoMe) lukt het trouwens wel. Op Imdb bv. dan weer niet.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

ZAP! schreef:

Bij de andere sites (MuMe en BoMe) lukt het trouwens wel. Op Imdb bv. dan weer niet.

Vreemd dat sommige mensen dit niet kunnen, terwijl dit bij anderen gewoon werkt. Ik zal het navragen.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

dion.ollie schreef:

Vreemd dat sommige mensen dit niet kunnen, terwijl dit bij anderen gewoon werkt. Ik zal het navragen.

Bij deze like ik jouw bericht.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

beek0369 Misschien cookies een keer verwijderen, dat was het wondermiddel van Jordy vaak


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

jarno1975 schreef:

beek0369 Misschien cookies een keer verwijderen, dat was het wondermiddel van Jordy vaak

Ken de truc, maar daar ben ik erg spaarzaam mee - wie weet...


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Dat moet inderdaad gebeuren, ben ik het mee eens en hamer ik ook op. Meer kan ik helaas niet doen. Ziggo is inmiddels in ieder geval gerepareerd.

We zijn weer 2 weken verder. Is er een update? Is er een plandatum?

aapies?

Seinfeld

Iets als het totaaloverzicht hier zien op welke seizoenen je hebt gestemd, dit is al maandenlang kapot. Wanneer krijgt deze site eens de aandacht dat nodig is van de technische crew?


avatar van meter_fan

meter_fan (admin series)

  • 180 berichten
  • 84 stemmen

aburefan, het oplossen van Disney+ staat momenteel bovenaan onze prioriteitenlijst en zal het eerstvolgende zijn voor TvMeter.nl.

Kun je mij aangeven welke functionaliteiten daarna het hoogste prioriteit heeft? Dan zal ik ze iets hoger noteren voor de programmeurs hier.


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

meter_fan schreef:

aburefan, het oplossen van Disney+ staat momenteel bovenaan onze prioriteitenlijst en zal het eerstvolgende zijn voor TvMeter.nl.

Kun je mij aangeven welke functionaliteiten daarna het hoogste prioriteit heeft? Dan zal ik ze iets hoger noteren voor de programmeurs hier.

Dat wat hij meld?

Als je op Seinfeld pagina kijkt zie je onderaan alle seizoenen kijkt. Als je dan op stemtabel klikt blijft cursor tot in eeuwigheid ronddraaien en gebeurt er niets.


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

aapies

Ik heb nog even gekeken naar de vorige lijst met bugs en wat er volgens mij nog openstaat is (in willekeurige volgorde):

1: De grote advertenties die basis functionaliteiten van de site blokkeerden waren een groot probleem, vooral op de telefoon. Aangezien ik zelf nooit via de telefoon inlog heb ik geen idee hoe dat er momenteel voorstaat, maar als dit nog niet in orde is lijkt me dat topprioriteit.

2. Bij koppelen Netflix series werkt de link naar Netflix niet (Netflix id wordt wel weergegeven, maar de bijbehorende link is bij alle series "https://www.netflix.com/WiMovie/?trkid=0";; ipv "https://www.netflix.com/nl/title/netflix-id-nr";

Voorbeeld: Netflix (de link boven de regel met "Netflix id").

3. Liken van berichten werkt niet bij iedereen.

4. Stemtabellen laden niet bij de seizoenen (bij sommige mensen blijft de cursor ronddraaien; bij mij zijn mijn stemmen hier verdwenen en staat overal "mijn stem..." in het hokje achter elk seizoen. Als ik die invul via het dropdown menu komt deze stem wel in het vakje te staan. Ververs ik daarna de pagina (F5) is hij weer verdwenen.

5. Links die nog niet zijn bijgewerkt en nog steeds naar MovieMeter pagina's verwijzen (het /series stukje mist in de link):

Pagina met PM's: Privéberichten

Klikken op een usernaam gaat prima, maar als er meerdere pagina's met berichten van een user zijn en je klikt dan op een paginanummer klopt de link niet en word je naar MoMe doorverwezen.

Zelfde probleem bij overzicht van toevoegingen van een user die meer dan 100 toevoegingen met dezelfde beginletter heeft. Als je helemaal onderaan naar pag.2 wilt gaan klopt die link ook niet (gaat naar MoMe). Voorbeeld: Robbie.T.

Mogelijk dat er nog meer links moeten worden bijgewerkt, maar misschien is dat voor jullie op te zoeken?

Mocht iemand nog andere bugs tegenkomen zou je die in dit bericht kunnen plakken, zodat we het overzicht centraal en up-to-date kunnen houden.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

meter_fan schreef:

aburefan, het oplossen van Disney+ staat momenteel bovenaan onze prioriteitenlijst en zal het eerstvolgende zijn voor TvMeter.nl.

Kun je mij aangeven welke functionaliteiten daarna het hoogste prioriteit heeft? Dan zal ik ze iets hoger noteren voor de programmeurs hier.

Letterlijk wat ik in mijn bericht heb gepost. Ik wil zien op welke seizoenen ik heb gestemd bij een serie als Seinfeld. Dit blijft eeuwig doorladen zonder resultaat.

En verder ook het restant van het buglijstje die onderaan de pagina is benoemd. De meeste bugs zijn minstens 6 maanden al oud...


avatar van tbouwh

tbouwh

  • 5650 berichten
  • 4966 stemmen

Als je bij een gebruiker naar het stemoverzicht gaat en (in het geval van gebruikers met veel stemmen) door wil klikken naar de tweede pagina (vb.: stemmen op series met beginletter 'A', p.2), wordt je standaard geredirect naar een 'lege' stempagina op MovieMeter ipv TV-Meter.


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

Rebel Dit valt onder punt 5 in de lijst met bugs die ik een paar dagen geleden gepost heb en zou dus al bekend moeten zijn bij de developers.

aapies Is er al enig zicht op wanneer deze bugs aangepakt gaan worden?


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 569 berichten
  • 1116 stemmen

Heino schreef:

Rebel Dit valt onder punt 5 in de lijst met bugs die ik een paar dagen geleden gepost heb en zou dus al bekend moeten zijn bij de developers.

aapies Is er al enig zicht op wanneer deze bugs aangepakt gaan worden?

Heb hiervan zojuist even een reminder doorgestuurd naar aapies!


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Heb hiervan zojuist even een reminder doorgestuurd naar aapies!

Hij is toch getagd? Dan krijgt hij ook meldingen. Het zou wel eens leuk zijn als we ook wat communicatie terug krijgen. Iets wat al sinds de overname zo ongeveer afwezig is.

Ik snap er bv helemaal niks van dat alle Metersites jarenlang goed werken en dat na de overname alles technisch kapot is. Waarna het niet lukt in tig maanden om het weer werkend te krijgen. Dit levert gewoon frustraties op en als we ook wekelijks moeten blijven vragen hoe het ervoor staat dan is dat bepaald niet bevorderlijk voor het goede gevoel.

En voor de zekerheid: aapies


avatar van legian

legian

  • 777 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik snap er bv helemaal niks van dat alle Metersites jarenlang goed werken en dat na de overname alles technisch kapot is. Waarna het niet lukt in tig maanden om het weer werkend te krijgen. Dit levert gewoon frustraties op en als we ook wekelijks moeten blijven vragen hoe het ervoor staat dan is dat bepaald niet bevorderlijk voor het goede gevoel.

Zolang Moviemeter voldoende verkeer weet te trekken en de reclame inkomsten niet drastisch dalen verwacht ik niet veel verbetering. Zelfs na de rel die op Musicmeter heeft plaatsgevonden waarbij de mods ermee gekapt zijn is daar ook niets veranderd. Tenminste niet zichtbaar voor de gebruikers.

Dus we blijven maar hardnekkig alles aangeven en iedereen taggen. tammey, aapies


avatar van meter_fan

meter_fan (admin series)

  • 180 berichten
  • 84 stemmen

Goedemiddag allen,

Allereerst wil ik jullie even iets van het hart wat ik eigenlijk pas kan delen over een anderhalve maand. Maar gezien de frustraties die oplopen geef ik jullie hierbij al kortstondig een update. De reden dat het lijkt alsof er geen zicht is op verbetering, komt omdat een heel team hier werkt aan een vernieuwde TV- en MovieMeter. Ik hoop jullie positief te kunnen verassen over heel veel extra nieuwe functionaliteiten, denk aan tienduizenden toplijsten voor series, gesorteerd op genres, castleden en ondemandservices. Maar denk ook aan duizenden acteurpagina's die we aan het toevoegen zijn, vernieuwde seriepagina's- en een vernieuwde zoekmachine die het wél altijd doet. Daarnaast behoren on-demand-services die er langere tijd uit vliegen hopelijk ook tot de verleden tijd. Ook die data zijn we aan het hertstructuren zodat de monitor goed staat.

Door dit alles in het vooruitzicht schuiven sommige bugjes hier wat meer naar de achtergrond. Over anderhalve maand hoop ik wat te kunnen laten zien, maar we zijn dus wel degelijk al maanden druk bezig. Wat ik wel kan zeggen, is dat forum TVMeter en forum MovieMeter gewoon van elkaar gesplitst blijven. Voordat daar angst voor ontstaat.

Met dat in je achterhoofd hebben we in ieder geval de Netflix-bug opgelost. Ook de stemtabbelen werken weer. Daarnaast ervaren we hier geen problemen meer met het liken van berichten, maar daarvan wachten we jullie reacties nog even af of dat bij iedereen écht zo is.

Ik hoop jullie heel snel meer te kunnen vertellen. Maar we hopen een klein beetje op begrip. Komen hele mooie verbeteringen aan

Bedankt allen!

Roy


avatar van Boenga

Boenga

  • 2454 berichten
  • 1425 stemmen

meter_fan schreef:

Ik hoop jullie positief te kunnen verassen

aapies, niks mis met een foutje, maar dit vind ik een heel gevaarlijke...


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Liken lukt inderdaad weer, alle browers getest! Thx.


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

aapies En ook de stemtabellen en Netflix links werken weer naar behoren

Wat betreft de nieuwe functionaliteiten en aanpassingen aan de site: wordt hierover nog overleg gepleegd met (vaste) gebruikers (via PM's of via het forum) om te informeren hoe zij tegen die nieuwe functies aankijken of wat ze graag zouden willen zien? Ik denk in dit verband bijvoorbeeld aan de nieuwssectie op MovieMeter die niet door iedereen met veel enthousiasme is ontvangen in de huidige vorm en veel commentaar en frustraties opleverde. Het zou zonde zijn om een hoop werk te steken in onderdelen waar niemand op zit te wachten, terwijl er misschien genoeg goede ideeën zijn voor verbeteringen die nieuwe gebruikers kunnen aantrekken en vaste leden kunnen behouden.

Daarnaast is het misschien ook goed om een aantal gebruikers voor de invoering van de nieuwe versie deze eerst te laten testen. Mensen die al jaren op de Meter-sites aanwezig zijn kunnen naar mijn idee snel zien of alles naar behoren werkt of waar er nog ruimte is voor verbetering.

Maar al met al: goed dat er aan de sites gewerkt wordt en hopelijk zijn deze snel future proof!


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

Fijn dat bugs zijn opgelost.

En moviemeter en tvmeter worden dus één website met een gesplitst forum:

meter_fan schreef:

Wat ik wel kan zeggen, is dat forum TVMeter en forum MovieMeter gewoon van elkaar gesplitst blijven. Voordat daar angst voor ontstaat.

Zo staat het er in ieder geval.

En zoals Heino schrijft: vraag om feedback!

En laat de site alsjeblieft niet op jullie andere sites lijken.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

meter_fan schreef:

Goedemiddag allen,

Allereerst wil ik jullie even iets van het hart wat ik eigenlijk pas kan delen over een anderhalve maand. Maar gezien de frustraties die oplopen geef ik jullie hierbij al kortstondig een update...

...Daarnaast ervaren we hier geen problemen meer met het liken van berichten, maar daarvan wachten we jullie reacties nog even af of dat bij iedereen écht zo is.

Punt 1: dank voor de feedback, netjes. Ik moet nog zien wat het allemaal wordt, maar ben benieuwd hoor.

Punt 2: ik kan weer liken, hoezee hoeza!

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.