- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Canal Digitaal schotel
Canal Digitaal schotel
matthijs_013
-
- 3627 berichten
- 5295 stemmen
Hallo daar,
ik heb al een tijd de schotel van Canal Digitaal (http://www.canaldigitaal.nl) Ik heb nu onlangs de toppakket en heb alle beloofde programma's. Maar als ik de zenders afga, blijven er veel zenders die het niet doen (die staan ook niet als beloofde programma's aangegeven maar zitten er om een of andere reden tussen - maar doen het dus niet). Nou ben ik erg geïnteresseerd in TCM (en TCM2) (ik heb al Cartoon Network/TCM maar dat is pas vanaf 21.00 uur), maar heb geen flauw idee hoe ik dit moet krijgen. Ook van de website word ik niet veel wijzer. Zijn er hier wellicht een paar Canal Digitaal-kenners die me verder kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Sol-
-
- 216 berichten
- 87 stemmen
Die zijn niet onderdeel van het CD pakket, maar van een buitenlands pakket. Het is daarom niet mogelijk.
Als je creatief met de ontvanger kunt zijn zou je ook een andere niet helemaal legale weg kunnen proberen.
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
ik krijg volgende week digitale tv bij mijn thuis(leek me wel gepast voor dit topic)
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Gepast is het wel, maar het voegt weinig toe. Dit ook niet trouwens
MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
Tip:
Neem een Triple Sat schotel daarmee ontvang je ook de zenders van Astra2 met o.a. ITV 1 2 3 4 / Channel 4 / More4 / Five / Film24 / Film4 / Movies4men 1 2 / True Movies 1 2 / ........
Veel films op de Britse kanalen en allemaal gratis te ontvangen met de Triple Sat. Ik heb het nu 3 weken.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Iemand hier die een alles in 1 pakket van Canal Digitaal heeft? En hoe bevalt dat?