menu

Filmdragers en apparatuur / Apparatuur / Draagbare dvdspelers

zoeken in:
Ik zou graag een draagbare dvd-speler willen en in de winkels is het aanbod erg groot, wat dat betreft. Nou zullen hier vast wel mensen 'rondlopen' die een dergelijk apparaatje hebben. Wat zijn aanraders en wat afraders?

Ik heb een draagbare speler van Proline, das wat je noemt een afrader. Elk klein hobbeltje slaat hij over, en rw'tjes slikt hij de ene keer wel en de andere keer niet.

Ik ken iemand met een Philips en die is er wel tevreden over.

Let erop bij het kopen dat de Portable DVD-speler tegen schokken kan, zoals tukkerstein noemt.
En koop een apparaat van een beetje een bekend merk, met sommige apparaten maakt dat niet zo veel uit maar met dvd lensen wel, philips is idd goed, sony is nog beter, bij sony heeft de lens een langere levensduur.

Bedankt voor het meedenken . Het is er uiteindelijk eentje van Philips geworden.

Ik denk dat hier een slotje bijpast, moderators.

Mug
Waarom? Wellicht komt er binnenkort de allerallerallerbeste draagbare dvd-speler op de markt, en dat kan dan hier geplaatst worden. Of iemand die een flinke afrader heeft. etcetera

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.