- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- wil regio 1 dvd's kopieren naar regio 2 dvd
wil regio 1 dvd's kopieren naar regio 2 dvd
kentukkie
-
- 51 berichten
- 28 stemmen
hoi
ik wil regio 1 dvd's kopieren naar regio 2 dvd.. ik heb t programma shrink dvd ...kan t daarmee en zoja hoe ?
Zelva
-
- 2186 berichten
- 2682 stemmen
Als ze beveiligd zijn, kan het sowieso niet met dat programma. En als je dvd-speler niet regiovrij is, wordt het ook wat lastiger.
Een specifieke regio instellen is ook niet al te makkelijk. Regiovrij is niet goed genoeg?
kentukkie
-
- 51 berichten
- 28 stemmen
nee ik bedoel dus dat ik amerikaanse dvd's (regio1 ) wil overbranden ...echter mijn dvd speler is regio 2 ...ik wil de amerikaanse dvd dus overbranden en de kopie omzetten naar een regio 2 formaat ...nu heb ik wel eens gelezen dat met shrink dvd je ook regio's kan omzetten ...dus van 1 naar 2 ..en vice versa enz..
hoe moet dit ?
blabla
-
- 2070 berichten
- 5155 stemmen
Eerst moet je de dvd rippen, dan kun je 'm met dvd shrink omzetten naar welke regio je maar wilt (als je slim bent zet je 'm om naar regio 0).
kentukkie
-
- 51 berichten
- 28 stemmen
inderdaad blabla ..maar hoe moet dat dan .. dat omzetten naar een andere regio in shrink dvd ..dat is dus mijn vraag ....
Lars
-
- 384 berichten
- 1759 stemmen
hoi
ik wil regio 1 dvd's kopieren naar regio 2 dvd.. ik heb t programma shrink dvd ...kan t daarmee en zoja hoe ?
Lars
-
- 384 berichten
- 1759 stemmen
nee ik bedoel dus dat ik amerikaanse dvd's (regio1 ) wil overbranden ...echter mijn dvd speler is regio 2 ...ik wil de amerikaanse dvd dus overbranden en de kopie omzetten naar een regio 2 formaat ...nu heb ik wel eens gelezen dat met shrink dvd je ook regio's kan omzetten ...dus van 1 naar 2 ..en vice versa enz..
hoe moet dit ?
AnyDVD slysoft.com
tukkerstein
-
- 2164 berichten
- 3109 stemmen
Als je bij DVD Shrink op "Back-up" klikt krijg je een schermpje met meerdere tabblads. Daar moet het ergens tussen staan.