• 12.163 nieuwsartikelen
  • 165.379 films
  • 10.672 series
  • 30.842 seizoenen
  • 622.705 acteurs
  • 194.844 gebruikers
  • 9.092.247 stemmen

wil regio 1 dvd's kopieren naar regio 2 dvd

zoeken in:

kentukkie

• 51 berichten
  • 28 stemmen

hoi

ik wil regio 1 dvd's kopieren naar regio 2 dvd.. ik heb t programma shrink dvd ...kan t daarmee en zoja hoe ?

Zelva

• 2186 berichten
  • 2682 stemmen

Als ze beveiligd zijn, kan het sowieso niet met dat programma. En als je dvd-speler niet regiovrij is, wordt het ook wat lastiger.

Een specifieke regio instellen is ook niet al te makkelijk. Regiovrij is niet goed genoeg?

kentukkie

• 51 berichten
  • 28 stemmen

nee ik bedoel dus dat ik amerikaanse dvd's (regio1 ) wil overbranden ...echter mijn dvd speler is regio 2 ...ik wil de amerikaanse dvd dus overbranden en de kopie omzetten naar een regio 2 formaat ...nu heb ik wel eens gelezen dat met shrink dvd je ook regio's kan omzetten ...dus van 1 naar 2 ..en vice versa enz..

hoe moet dit ?

blabla

• 2070 berichten
  • 5155 stemmen

Eerst moet je de dvd rippen, dan kun je 'm met dvd shrink omzetten naar welke regio je maar wilt (als je slim bent zet je 'm om naar regio 0).

kentukkie

• 51 berichten
  • 28 stemmen

inderdaad blabla ..maar hoe moet dat dan .. dat omzetten naar een andere regio in shrink dvd ..dat is dus mijn vraag ....

Lars

• 384 berichten
  • 1759 stemmen

kentukkie schreef:

hoi

ik wil regio 1 dvd's kopieren naar regio 2 dvd.. ik heb t programma shrink dvd ...kan t daarmee en zoja hoe ?

www.slysoft.com

Lars

• 384 berichten
  • 1759 stemmen

kentukkie schreef:

nee ik bedoel dus dat ik amerikaanse dvd's (regio1 ) wil overbranden ...echter mijn dvd speler is regio 2 ...ik wil de amerikaanse dvd dus overbranden en de kopie omzetten naar een regio 2 formaat ...nu heb ik wel eens gelezen dat met shrink dvd je ook regio's kan omzetten ...dus van 1 naar 2 ..en vice versa enz..

hoe moet dit ?

AnyDVD slysoft.com

tukkerstein

• 2164 berichten
  • 3109 stemmen

Als je bij DVD Shrink op "Back-up" klikt krijg je een schermpje met meerdere tabblads. Daar moet het ergens tussen staan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.