• 12.641 nieuwsartikelen
  • 167.783 films
  • 10.882 series
  • 31.246 seizoenen
  • 626.081 acteurs
  • 195.637 gebruikers
  • 9.155.445 stemmen

Probleem

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook XP en helemaal geen probleem op andere sites.

Edit: opgelost.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

speedy23 schreef:

Ook XP en helemaal geen probleem op andere sites.

Edit: opgelost.

Hoe dan?

Deeplinken lijkt momenteel weer te lukken...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dogie_Hogan schreef:

[Hoe dan?

Nu vraag je me wat. Ik had het bericht ook gepost in 'Het grote opmerkingen/feedback forum' en is het toeval of heeft Jordy er aan gewerkt, ik weet het niet, maar ineens was alles weer in orde.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Nu vraag je me wat. Ik had het bericht ook gepost in 'Het grote opmerkingen/feedback forum' en is het toeval of heeft Jordy er aan gewerkt, ik weet het niet, maar ineens was alles weer in orde.

OK; las het zojuist. IE7 er meteen ook maar opgezet. Na on-line duur 't alleen langer voordat IE7 de startpagina (google.nl) vindt. Misschien komt dat, omdat ik 'phising' geactiveerd heb...

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een raar probleem. Sommige programma's en films die nog in 4:3 worden uitgezonden weet mijn TV maar niet in volledig scherm te plaatsen (zwarte balken rechts en links). Normaal gezien regelt de HD digicorder dat als je dat instelt, dat het 4:3 uitzoomt naar volledig scherm enzovoorts, maar ik heb onlangs een nieuwe plasma gekocht en bij deze pakt dat precies niet. Ook bij de instellingen van de TV zelf heb ik vooralsnog niks gevonden die dat weet op te lossen. Het betreft een Samsung PS51D550 en ik kijk TV via een HDMI kabel.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.