Probleem
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Beste,
sinds vandaag hebben wij een DVD speler gekocht in Brussel. 30€, vrij goedkoop dus en ja we hebben (natuurlijk) meteen een probleem. We vinden niet bepaald wat we mis doen! Het is een tamashi model no. dv-208IX en kan het volgende afspelen
DIVX 3,4,5
Xvid
DVD
DVD+RW
CD-DA
CD-MP3
CD-R/CD-RW
MP4
Het probleem is simpelweg dat hij meestal de fou NO DISC geeft. We hebben nog maar drie keer een film kunnen starten. Maar meestal als we iets insteken dan is het No Disc.
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Hij speelt een gedownloade film op een cd van Philips (CD-r80) wel af. Net zoals een gewone audio-cd, dus vraag ik me af wat we mis doen.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Is het niet een speler die alleen divx en/of vcd's af speelt, en geen echte dvd speler?
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Maar hoe komt het dan dat hij The Godfather voor een stuk speelden (tot we op pause drukte en de stroom uitviel. Weliswaar door een andere reden maar bon).
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, dat heb ik ook, de ene keer speelt hij een dvd wel af en de volgende keer geeft hij bij diezelfde dvd aan dat het "no disc" is. Dit zijn echter wel allemaal gebrande dvd's of data-dvd's, maar toch, als je ze eenmaal hebt gespeelt moet dat ook een tweede keer kunnen?
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Onze oude (hele goedkope) dvd-speler had hetzelfde probleem, maybe ligt het aan de kopieërbeveiligingen op de DVD's ? Inmiddels een nieuwe (ook goedkoop) maar speelt vrijwel alles, gekopieërd ook mits hij op een lage snelheid gebrand is.
Anders misschien (nu al?) een vuile of verkeerdingestelde lens.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik weet niet hoe het bij Darkgnome zit, maar bij mij gebeurt het alleen bij .avi bestanden.
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Iemand zei dat het ook aan de landcode kan liggen. Dan moeten we die vinden!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, kan zijn, ik download ze van amerika, dus daar kan het idd aan liggen. Welke regio is Amerika? 1 toch? Weet iemand hoe je 1 naar 2 kan omzetten
Lars
-
- 384 berichten
- 1762 stemmen
Amerika is regio 1 ja.
Hier misschien kun je een hack vinden om het apparaat naar regio 0 of 2 te zetten als dat nodig is.
http://www.forums.reviewer.co.uk/forums/default.asp?Forum=176
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Oké, nieuwe "ontwikkeling" in het spel. Gisteren fo eergisteren kocht ik de humo met DVD. Nu had ik de DVD-speler op mijn kamer gezet en aangesloten op die TV. Dat maakt geen verschil maar de DVD van Humo stak ik in om eens te zien.
Hoera hoerda dat begon! Dan een andere DVD, de zaak alzheimer, werkt! Team Spirit 1&2 werken, DVD's het eiland! ze werken! Al de vlaamse films, DVD's werken.
Nu stak ik de film Pulp Fiction in, niets. Shrek 1&2, niets! Ga zo maar even door met de buitelandse films en ze werken niet.
kentukkie
-
- 51 berichten
- 28 stemmen
@ darkgnome ...lijkt me een erg nationalistische dvd speler iig ...weet filip dewinter al van deze dvd speler ?
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Het komische zou dan zijn of ironische: ik kocht hem op een markt vol turken
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ik heb een Philips Breedbeeld Tv
http://static.marktnet.nl/adimg/200704/700987-3873-500x375-f.jpg
Niet helemaal hetzelfde als bovenstaand model maar lijkt er wel sterk op.
Het probleem is: Kortna ik de Tv opzet, er strepen verschijnen op het scherm (niet constant) maar regelmatig (om de 5seconden ofzo)
En na een tijdje valt hij gewoon uit en begint het roodje lichtje te knipperen. Daarna moet ik eerst de Tv uitzetten gaat niet via de afstandbediening maar alleen via de knop op de Tv zelf.
En daarna zet ik hem weer aan en gebeurt weer hetzelfde.
Het is al een tijdje geleden dat dit weer aan het gebeuren is maar nu is het weer van dat en het is vreselijk irritant. Iemand die dit ook al heeft meegemaakt ?
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Zou hem terug gaan brengen. Heb je er geen garantie op?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien iets me tde voeding van je eindversterker?
Hannibal
-
- 9159 berichten
- 3107 stemmen
Iemand die dit ook al heeft meegemaakt ?
Ja, heb ik ook meegemaakt met een Philips tv. (ook zelfde als op de foto)
Bij mij kwamen ineens rode strepen van de onderkant van het scherm en er kwamen er steeds meer bij dat het gewone tv beeld steeds kleiner werd. Ik kon de tv alleen maar uitzetten door hem middels de knop aan de voorkant uit te zetten. Daarna is dit nooit meer voorgekomen, en heb er ook niks aan laten doen.
Dat schijnt wel een veel voorkomend probleem te zijn bij Philips, maar opsturen schijnt ook een hel te zijn, voordat je hem terug krijgt ben je maanden verder. Ik heb op fora gelezen dat de hele beeldbuis moet worden vervangen. Als je geen garantie meer hebt lijkt het me sowieso geen optie om dat te laten doen. (Ik hoop dat hij het tot de zomer blijft doen, want ik spaar voor een 127cm plasma van Panasonic. )
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Zou hem terug gaan brengen. Heb je er geen garantie op?
Ik denk dat hij daar iets te oud voor is, dan maar sparen voor een nieuwe zeker? Al zijn die LCD/Plasma Tv's niet echt goedkoop te noemen.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Zo duur zijn ze niet meer...
Wil jij er dan eentje voor me kopen?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik zou 'm uit het raam gooien en een goeie dvd-speler kopen. Goedkoop is meestal duurkoop tenslotte.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ik zou 'm uit het raam gooien en een goeie dvd-speler kopen. Goedkoop is meestal duurkoop tenslotte.
Ik heb een goeie dvd-speler, dat is het probleem niet. Overigens werkt mijn Tv weer maar nu is de vraag voor hoelang?
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
En mijn tv valt weer regelmatig uit ...
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
En mijn tv valt weer regelmatig uit ...
Voor de geïnteresseerden: Ik heb de laatste tijd wat zitten zoeken voor een nieuwe tv (een lcd), ik ben terug naar die winkel gegaan waar ik mijn tv heb gekocht en het probleem uitgelegd. Mijn tv is 7 jaar oud en dat schijnt niet zo heel oud te zijn voor een tv, en die zei dat het het beste is om het te laten herstellen dat heb ik dan ook laten doen en vandaag is ie klaar en ik ga hem straks halen
doodah
-
- 1538 berichten
- 1204 stemmen
En nu maar hopen dat je hier binnen een maandje niet weer een berichtje moet plaatsen: Mijn tv valt weer uit.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
En nu maar hopen dat je hier binnen een maandje niet weer een berichtje moet plaatsen: Mijn tv valt weer uit.
Haha klopt, maar dan breng ik hem gewoon weer terug hoor
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En ik heb nu een heel raar probleem.
Ik kan op de site, maar als ik op de pagina 'Updates' klik, loopt mijn pagina 'vast'.
Hij geeft gewoon aan: 'Internet Explorer reageert niet'.
Maar het rare is, dat ik via 'Forum' en via de zoekopties, enz... overal op de site kan komen.
Maar telkens ik de 'updates'-pagina aanklik, moet ik IE afsluiten.
Zo is het echt niet te doen. Heeeeeeelp.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik heb precies hetzelfde probleem!!.
Sinds zaterdagmiddag. En exact 't door Speedy23 beschreven probleem. Heb geen problemen op andere sites. Werk met Windows-XP by-the-way.
Kom er nu, na 8 pogingen, ff door, maar weet niet of plaatsen' lukt... brrrr.