- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Apparatuur
- Advies a.u.b.
Advies a.u.b.
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
hmm ik heb een sony gekocht bij de media markt nog niet zolang geleden voor ook 69 euro(was de enige sony met die prijs) ik dacht nu maar even een goed merk na 2 klote merk dvd spelers die na 2 jaar stuk zijn gegaan,en ik moet zegge een erg goed ding 
litjens999
-
- 532 berichten
- 76 stemmen
je kunt beter een DVD recorder kopen Aristona (= philips) €100,= bij IT's
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Goed uit de tests komt ook de PIONEER DV380S: voor € 100 of
minder gesignaleerd (en is ook makkelijk regiovrij te maken).
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Ik ben nog aan het twijfelen maar bedankt voor de reacties!
tukkerstein
-
- 2216 berichten
- 3467 stemmen
Ik heb een dvd speler van 28 euro (proline) bij de BCC gekocht. Je zult het niet geloven, maar dat ding werkt erg goed! Ik doe er nu al 9 maanden mee, hij speelt alles vlekkeloos af.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Hmmm.. woensdag afhalen zwarte Denon DVD2910 met Burr-Brown-IC's, hdmi-out, regiovrij, € 609.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb een dvd speler van 28 euro (proline) bij de BCC gekocht. Je zult het niet geloven, maar dat ding werkt erg goed! Ik doe er nu al 9 maanden mee, hij speelt alles vlekkeloos af.
Je hoeft aan een DVD-speler echt niet veel uit te geven. En is het ding stuk na een paar jaar, kieper je hem de vuilnisbak in en koop je gewoon een nieuwe. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als je een beetje een leuke installatie en bv projector hebt kan het zeker geen kwaad om een goede dvd speler te kopen. Het verschil ga je dan toch zeker wel zien en horen....
Denon 2910 lijkt mij een prima keus 
Hi-Tek
-
- 666 berichten
- 0 stemmen