• 14.132 nieuwsartikelen
  • 172.402 films
  • 11.538 series
  • 32.690 seizoenen
  • 636.316 acteurs
  • 197.447 gebruikers
  • 9.250.285 stemmen

Surround set op tv aansluiten

zoeken in:

Skrymir

• 15 berichten
  • 116 stemmen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Wij hebben thuis een Vestel TV en onze dvd speler was kapot gegaan, nu hebben we een dvd speler met zo een surround set HTX70PR gekocht. Nu is mijn vraag hoe ik het geluid van de TV uit de geluidsset kan laten komen.

Bij Voorbaat Dank,

Skrymir.

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand hier een antwoord op??

Goodfella_90

• 10406 berichten
  • 2578 stemmen

Volgens mij kan dat alleen met iets wat je afspeelt via de dvd-speler. Maar ik ben nou niet bepaald een expert, dus zeker weten doe ik het niet.

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij kan je ook wel het geluid van de televisie over de dvd-speler laten gaan hoor

Maar ik weet niet precies hoe

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik weet niet of dat kan. Ik heb een DVD speler op mijn kamer, en die kan alleen geluid dat afkomstig is van de DVD speler laten horen. In de woonkamer hebben wij een installatie waarbij je kan kiezen wat voor geluid je afspeelt (Tv, video, dvd, cd, radio) maar die was appart gekocht, en niet in combinatie met een DVD speler. Dus ik denk dat het niet kan, of het moet in de

gebruiksaanweizing staan.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Ik heb een dvd home theatre systeem (dus dvd-speler en surround samen in een pakket) en bij mij kan je gewoon bij "function" de gewenste stand kiezen: dvd, sat, radio, cd, ... en ook tv dus.

wout72

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Je televisie over de boxen van je surround set laten klinken, kan inderdaad. Hiervoor heb je een kabel nodig met aan de ene kant scart (voor in tv) en aan de andere kant tulpstekkertjes (voor in versterker). Deze stekkertjes bestaan uit meerdere kleuren. Daarvan heb je er drie nodig om in je set te prikken. Het is even proberen, maar de blauwe en witte heb je zeker nodig. Ik geloof ook de rode. Echt, probeer het maar uit. Ik hoop jullie hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Groet, Wout!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.