menu

Filmdragers en apparatuur / Apparatuur / surround system

zoeken in:
Hello people, ik heb een vraagje in verband met een surround system. Is het effect van een surround system goed en net zoals je in de cinema zit?
mss domme vraag maarja kwou et toch es weten voor ik het aanschafte
grtz Snakevega

Volmondige "JA"

Moet ik er wel bij zeggen dat je het bij sommige films niet zo merkt, maar als je een dikke oorlogs of actiefilm gaat zien, of van die shit met dino's en zo dan zit je echt goed met dat systeempje. Aanschaffen die hap!

djelle
Mensen die hier veel van kennen: weet er iemand een goed systeempje voor rond de prijs van 699 euro?

Ik heb namelijk bij mediamarkt zo'n systeem gekocht voor deze prijs, maar blijkt dat die niet aan mijn wensen voldoet: ik had namelijk DTS compatibele boxen gevraagd en een actieve subwoofer (schijnt dat dit veel verschil uitmaakt?). Gebeld, en mag het gelukkig inwissellen (ging over model sony dav-dz810w) maar ik ga voor alle zekerheid hier maar eens checken, vooraleer ze me weer met iets verkeerds de laan insturen.

Het mag iets meer kosten, liefst niet, maar het belangrijkste is dat het zo goed mogelijke kwaliteit is, surround en dts, actieve subwoofer en inclusief dvd speler (recorder eventueel).

Heb trouwens een plasma tv daar ook gekocht: een fujitsu siemens s26361-j1066-v170 myrica 829. Het zou 127 diagonaal moeten zijn en 10000:1 contrast. Is dit een goed toestel? Alvast bedankt.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:09 uur

geplaatst: vandaag om 06:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.