menu

Filmdragers en apparatuur / Apparatuur / Advies hoofdtelefoons

zoeken in:
Hallo, mijn eerste topic, dus is het toch vast niet erg als er al een topic bestaat toch :-$.
(ik heb wel even pagina 1 en 2 doorgesnuffeld)

De digtale uitgangen van mijn Z-5500

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.logitech.com/lang/images/0/5017.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

bleken defect te zijn, nu heb ik die dus teruggestuurd en verwacht ik weer binnen 3 weken een volledig werkend controle centrum.
Enough drama.

Ik heb dus op het moment geen geluid in me kamer. Wel een hoofdtelefoon (Sony MDR-V500) die ik gebruik bij het draaien van plaatjes maar dit dingetje is dus niet geschikt voor films bekijken... zuivere midden en en hoge tonen maar brakke lage tonen...

Onder jullie zullen er vast wel movie viewers zitten die films kijken/ muziek beluisteren met een koptelefoon op.
s'Avonds is dat voor mij benee buren wel zo lief van mij.

Mijn vraag (eindelijk)...

Wat is een lekker comfertabel koptelefoon (die mij niet als een soort mickey mouse look) met zuiver geluidsoutput voor onder de €100 euro

Ik heb ooit een sennheiser HD202 gehad die echt meesterlijke lage tonen weergaf voor nog geen 35eurootjes MAAR....de manier waarop de kabels zijn verbonden zijn brak.. binnen een half jaar kapot en het zat niet echt lekker...

- onder de 100 euro
- lekker comfortabel
- geen HD202
- lage Tonen

ben al wezen kijken bij mediamarkt en daar kan je ze beluisteren maar het geluid staat gewoon te zacht en klinkt gewoon al shit.. dus ja veel wijzer wordt je niet...laat staan van de boys die daar werken...

goed genoeg gelult...bij deze bedankt voor je inzending...

Ik heb die Sennheiser HD202 ook en ben er erg tevreden mee. Ik denk dat de prijs een redelijke indicatie is voor kwaliteit in dit geval (alhoewel het natuurlijk, ik weet het is cliché, een kwestie is van smaak, misschien vind je eentje van 50 mooier klinken dan eentje van 150).

Koop een Sennheiser van 35 euro of meer, kijk of hij goed zit en of de kabels beter en robuuster zijn. Ruilen kan altijd nog.

Yak
Als je iemand kent die is geabonneerd op de consumentengids: ergens vorige maand hadden ze een hele sloot hoofdtelefoons getest. Schijnbaar zette een tamelijk goedkoop ding (rond de 35 euro) alle dure Sennheisers en Sony's te kakken.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:33 uur

geplaatst: vandaag om 06:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.