Samsung SMT-C7140 HDD-HD Tuner (Ziggo) is een uitstekende opslag apparaat om films in HD kwaliteit op te nemen.
Het apparaat heeft 2 tuners, zodat je naar 1 zender kan kijken en een andere zender kan opnemen. Of je neemt 2 zenders op (via EPG gids selectie programma), maar dan kan je alleen kijken wat je al heb opgenomen.
Doordat er mensen van provider veranderen komen deze apparaten beschikbaar via marktplaats. Per huishouden mag je maximaal bij Ziggo 3 smartcards hebben. Koop je dus nog wat extra apparaten er bij, gebruik makend van je extra smartcards kan je dus meer gericht op films opnemen.
Harde schijf is 500 Gb groot en deze gebruikte tuners doen gemiddeld tussen de 20 en 30 euro van de hand, handig om een paar extra te hebben om wat meer op te nemen en te bewaren.
Je kan ze ook elders afspelen, maar er moet altijd een Ziggo smartcard er in blijven om af te spelen.
Ik heb er zelf 8. Ik wis de films niet meer af. Ik bewaar ze op de apparaten om ze nog een keer af te spelen. Voor 20 euro heb ik weer een andere, de prijs van een Blu-ray film, waar weer 500 Gb op kan in HD kwaliteit. Zo wordt een tijdelijk Film1 abonnement heel aantrekkelijk. Alles volledig legaal, zolang je het gebruik er van voor je zelf houd en niet aan derden vertoont.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.