• 155.380 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 346.010 gebruikers
  • 8.758.564 stemmen

Dolby aansluiten op DVD-speler

zoeken in:

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb net zo'n Dolby set gekocht die aan te sluiten is op de computer of DVD speler.

Mijn DVD speler heeft niet zoveel ingangen als dat de speakers uitgangen heeft. (ik hoop dat ik het goed omschrijf)

In de DVD kan ik stoppen: een gele stekker voor de videooutput, een rode en een witte voor Links en rechts geluid.

Dan heb ik verder nog een coaxial...die ik waarschijnlijk nodig heb dan.

Bij die boxen heb ik uiteindelijk 6 tulpstekkertjes...maar waar doe ik die in godsnaam in?!

Ik hoop dat er iemand is die hier verstand van heeft en die kennis met mij wil delen

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

ligt er een beetje aan wat je allemaal voor een apparatuur hebt. Coaxial is volgens mij voor de digitale sound.

Ik heb een hele grote stereo met uit/ingangen voor van die rode en witte stekkertjes. Die gele stekker heb ik in mijn tv gedaan en die rode en witte stekkertjes in mijn stereo.

Dus moet zou ik eerst moeten weten wat voor boxen je hebt gekocht.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben er (zo ongeveer) uit, na wat hulp.

Topic mag verwijderd worden, tenzij meer mensen hiermee problemen hebben...

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Welke boxen heb je dan gekocht?

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Weet ik veel! Gewoon een Dobly surround set die past op de computer of DVdD speler. Je kent dat wel, een center, een links voor, rechts voor, rechts achter, een links achter en een subwoofer.

kos

• 45729 berichten
  • 8263 stemmen

Vrouwen.....

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

I know kos, I know

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

indy1970

• 18 berichten
  • 294 stemmen

Help, kan iemand de uitleg van Lindas vraag nog eens uitschrijven voor me want ik wil graag zozn setje kopen van logitech een 5.1 set. de een zegt dat het kan de ander zegt dat het allen bij de hele dure systemen gaat. Ik heb maar een provision apparaat dus ik wil geen dure dolby set.

Voor de duidelijkheid mijn speler vermeld wel doby digital ondersteuning maar ik heb slechts drie tullip uitgangen 1 x links 1 x rechts en 1 keer caxial digital out.

pllllzzzzzzzzzz someone ?

Locutus

• 606 berichten
  • 5567 stemmen

Mis ik nou iets? Een versterker soms???

indy1970

• 18 berichten
  • 294 stemmen

Locutus schreef:

Mis ik nou iets? Een versterker soms???

Tja daar wees een verkoper in de winkel mij ook al op, maar wat zijn dan betaalbare opties als je een dvd speler zonder versterker hebt...? m.a.w weet iemand een betaalbare oplossing waar een versterker ingebouwd zit, of kan je een oud versterkend barrel er tussen planten?

Locutus

• 606 berichten
  • 5567 stemmen

Je moet een versterker hebben die dolby5.1 aan kan. Dan kun je dus geen oud barrel nemen... Da's het nadeel van losse dvd speler; je hebt ook een versterker nodig. Alternatief is een home cinema set, daar zit alles in 1 (inclusief boxen). Maar aangezien jij al boxen en een speler hebt... Moet je dus gewoon op zoek naar een losse versterker. Geen idee wat die dingen tegenwoordig kosten.

Je hebt kwaliteit en kwaliteit...

hoi linda ik heb net de nieuwste gekocht sony 6 kanaals geluid met staande zuilen ik heb een losse versterker erbij maar jij heb als ikhet goed begrepen heb een home boxen set met woofer je moet kijken of je ook een optical aansluiting hebt dat is voor digitale ingang ik heb ook zo,n kabel gekocht ik hoefde het niet maar dan heb je nog betere geluid die kabel kan bij jouw van pas komen hij kost 44.00 euro ik hoop dat ik je geholpen heb gr chris

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.