menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: Once Upon a Time in America en Léon

zoeken in:
Ben opzoek naar de titels in de titel (Once Upon A Time in America en Léon). Kan ze in de winkel nergens vinden. Als er iemand is die één of beide titels kwijt wil voor een redelijke prijs, hoor ik 't graag.

Alletwee te vinden in de Fnac.

Dankje, maar zijn die winkels ook in NL te vinden dan?

Geen idee eerlijk gezegd.

Léon wordt met enige regelmaat op Marktplaats aangeboden. Once Upon A Time In America is volgens mij bij MediaMarkt te koop (en ook via internet vanaf 12 euro ofzo).

Kijk op ebay en kies voor wereldwijd, er staan pagina's met alle verschillende versies van Leon. Ik heb hem een paar weken geleden zelf zo ook gekocht van een Duitser, ik had hem drie of vier dagen later al op mijn deurmat liggen. Once..America moet al helemaal geen problemen op leveren. Volgens mij is die nog gewoon in de winkel te krijgen.

Fame heeft beiden.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:48 uur

geplaatst: vandaag om 09:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.