menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Diverse DVD's te koop (Bas17)

zoeken in:
Hierbij bied ik diverse DVD's in zeer goede staat aan, de prijzen zijn excl. verzendkosten (2 euro voor normale post, 5 euro voor pakketpost). Niet eens met een prijs? Stuur dan een PM.

Het gaat om de volgende DVD's:
Texhnolyze, de complete boxset R1EN (6 DVD's incl. verzamelbox en verzamelkaarten) - 70 euro
The pianist, R3EN limited collector box met genummerd certificaat en cristallen pianotje - 35 euro
Once upon a time in the west, Duitse limited collector's editie (de versie met het sigarendoosje en de harmonica) R2NL - 35 euro
Hellraiser Limited edition, de cubus Boxset - 20 euro
The matrix collection, R2NL 10 DVD limited edition met beeldje - 50 euro
Schindler's list R2NL boxset - 20 euro
Unseen Cinema Early American Avant-Garde Film R0EN - 40 euro
Essential Bergman Collection R2EN - 45 euro

Criterion:
Carl Theodor Dreyer Boxset 40 euro
Fanny and Alexander boxset(5 DVD) 20 euro
Solaris 2DVD 12,50 euro
Naked 2 DVD 12,50 euro
Royal Tenenbaums 2DVD 10 euro
Andre Rublev 12,50 euro
Ugetsu 3 DVD 17,50 euro
L'avventura 2 DVD 15,00 euro
Wages Of fear 2 DVD 15,00 euro (Het gaat hier om de nieuwste Criterion editie ervan)
L'eclisse 2DVD 17,50 euro
Ratcatcher 10 euro

Hoezo duur

Ik heb niet voor niks gezegd: niet eens met de prijs, stuur een PM. Niet: niet eens met de prijs , plaats een dom berichtje.

Alle prijzen zijn trouwens incl. verzendkosten. Maar kan dit nu niet meer corrigeren.

Bas17 schreef:
Ik heb niet voor niks gezegd: niet eens met de prijs, stuur een PM.

Dat neemt niet weg dat je veel te veel vraagt voor de dvd's. Diverse titels liggen voor een stuk minder geld in de winkel en zijn gloednieuw.

dit zijn duurdere uitgaven...

Dat had ik nog niet gezien ofzo.. ?

Ik wil niet beledigend overkomen maar denk je nu echt dat je die films gaat kwijt geraken voor die prijs ?

starbright boy (moderator)
Het zijn Criterion-DVD's en een aantal limited-uitgaves, die vind je niet in koopjesbakken. De meeste prijzen zijn vrij realistisch. Ik ga er eens even naar kijken, heb wellicht wel interesse in sommige titels.

Verkocht:

Andre Rublev
Wages of Fear
Naked
Ugetsu
Ratcatcher
Unseen Cinema

En prijsaanvallen mogen wel in PM, ik ben de onredelijkste niet en ik weet dat de prijzen zeer zeer redelijk zijn. Ik heb onderzoek gedaan in forums en niet klakkeloos mijn post geplaatst en als je echt wat goedkopers in de winkels ziet (zelfde editie van Criterion) pm het me en ik verander de prijs onmiddellijk.

Prijsverlaging: Texhnolyze naar 55 euro.

Toevoegingen: R2JP edities van:
The ritual:15 euro
Until the lights come back Limited First press edition: 15 euro
Antenna: 14 euro
Tokyo.Sora: 14 euro
Maboroshi: 12 euro
Distance: 12 euro

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.freewebs.com/burger16/voorbeeld.JPG

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:09 uur

geplaatst: vandaag om 12:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.