menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: Top 250 films

zoeken in:
Hallo, ik ben op zoek naar vele titels uit de IMDB en Moviemeter top 250. Sommigen heb ik al gezien of vind ik niet interresant, maar veel ben ik nog naar op zoek. Graag alleen onbeschadigde en originele dvd's . Mijn prijs zal rond de 1,50 euro per stuk zijn.

GEBRUIK PM !

Voor een dubbeltje op de eerste rang...

Haha en alles over een kam scheren. Sommige dvd's zijn nou eenmaal wat duurder geweest dan de andere, of betreffen special editions..

Ik kan me voorstellen dat er weinig mensen zijn die top250 films voor 1,50 wegdoen.

Met een beetje geduld, wordt er driekwart van het top 250 lijstje vanzelf wel in meerdere topics voor een lage prijs aangeboden. Meer films kopen dan je kijkt lijkt me ook een beetje overdreven (ik heb zo het vermoeden dat je een hele voorraad aan wilt schaffen en alle top 250 films wilt zien), anders heb je daarlijk net als mij een kijkachterstand van een paar honderd dvd's.

Fikret8 schreef:
Met een beetje geduld, wordt er driekwart van het top 250 lijstje vanzelf wel in meerdere topics voor een lage prijs aangeboden. Meer films kopen dan je kijkt lijkt me ook een beetje overdreven (ik heb zo het vermoeden dat je een hele voorraad aan wilt schaffen en alle top 250 films wilt zien), anders heb je daarlijk net als mij een kijkachterstand van een paar honderd dvd's.

Ik heb er al een heel aantal gevonden voor 1,50 euro én zelfs 0,75 euro per stuk. Kwestie van Forum en Marktplaats in de gaten houden Ik ben 15, en na school zit ik me vaak te vervelen, kijk denk ik bijna elke dag wel een film en dan voornamelijk top 250 films, Daarna beoordeel ik ze en gooi ik ze in de kast. Ik kan ze nergens verkopen, hier raak ik ze ook aan de straatstenen niet kwijt Maarja, voor 1,50 euro per film, heb ik dat wel over. En ik heb momenteel een achterstand van 1 dvd, dus ik kan voorlopig nog wel even doorkopen P.S. Iemand interesse in Top 250 films te koop voor 1,50 euro per stuk? ( Heb ook nog andere films voor dezelfde prijs )

Bla
Pindakazen.

Downloaden is gratis

-Roald- schreef:
Downloaden is gratis

Roald, iemand als jou zou mensen van mijn leeftijd het goede voorbeeld moeten geven! Tsja.. Weet iemand of je computer langzamer wordt als je films download?

Nee hoor, mits je de torrents verwijderd nadat je ze gezien hebt

En hoe verwijder je ze geheel, gewoon in de prullenbak gooien en dan de prullenbak legen?

Okee,nog iemand top 250 films?

Nou,nou, gaat lekker vlot

TVA: 50 titels - DVD.nl Forum

Misschien heb je hier iets aan?

[quote]Fikret8 schreef:
TVA: 50 titels - DVD.nl Forum

Bedankt voor de tip! Ik ga misschien wel een bod uitbrengen.

-Roald- schreef:
Ik kan me voorstellen dat er weinig mensen zijn die top250 films voor 1,50 wegdoen.

What's Eating Gilbert Grape voor € 1,65
True Romance voor € 2,35

Nou, je downloadlimiet verminderd er toch van of niet ?
Ik had het wel eens na 7 GIG downloaden.
Bjah ja, gewoon zonder downloaden naar films kijken op het internet gaat ook natuurlijk, alleen zonder subs.

In Filmdragers > Koop en ruil > Thom1994 is ook op zoek naar films!:

Ik ben ook op zoek naar films. Maakt niet uit of de inlay en hoes erbij zitten, als ze maar onbeschadigd zijn. Blueray en DVD is beide goed. Maar ben niet bereid veel te betalen voor een blue-ray.

DE FILMS DIE IK ZOEK:

TOP 250 FILMS, OF FILMS MET EEN BEOORDELING VAN 3,5* OF MEER.

PM!

Ik iets waar je interesse in hebt?
Allen R2NL, in perfecte staat. Indien anders staat het aangegeven.

- American dreamz (2,50 euro)
- Daddy day camp (4,00 euro)
- Deux frères (Two brothers, 3 euro)
- Eight crazy nights (3,50 euro)
- the haunted mansion (4,00 euro)
- Hot fuzz (4,00 euro)
- Hot rod (4,00 euro)
- The last hangman (5 euro, OOP)
- Nick and Norah's infinitive playlist (5,00 euro)
- The painted veil (4,00 euro)
- Pleasantville (3,50 euro)
- Roger Dodger (2,50 euro)
- She's the man (4,00 euro)
- Sin city metalcase (case bevat enkele kleine krasjes, 5 euro)
- Spider-man 2 (2 disc SE) (4,00 euro)
- taxi 2 (2,50 euro)
- taxi 3 (2,50 euro)

*Pakketprijs 46 euro*

In Filmdragers > Koop en ruil > Gezocht : TOP-250 DVD'S:

Ik ben op zoek naar TOP250 DVD'S omdat ik alle TOP250 DVD's wil gaan kijken. Ik ben eigelijk op zoek naar vrijwel alle titels, behalve degene waar ik al op heb gestemd.

Heeft u een paar van deze DVD's liggen? Mijn prijzen liggen tussen de €2 voor normale DVD's en €3/€4 voor special editions/steelbooks etc.

haha het valt te proberen ja

Nee sorry.

Zou je even willen antwoorden op mijn PB aub?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.