menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Hevig gezocht: Baraka, El Nino de la Luna en Coil....

zoeken in:
gimli f
Ik ben heftig op zoek naar:

-het Canadese Coil
-het Spaanse El Nino de la Luna

en vooral naar
-Baraka

Dit wordt dus een zeer serieuze zoektocht, waarin wat mij betreft alle hoeken en gaten in Holland, Belgique en waar dan ook mogen worden afgestruind op zoek naar bovenstaande drie titels...
Mochten jullie dit in het buitenland (Spanje, Canada, USA...) tegenkomen, laat het mij even weten als dat kan (PM).
Als je denkt dat ik het wel wil hebben en je kunt mij niet bereiken, neem het gewoon mee als je durft... en je krijgt netjes je centjes plus wat extra voor de onkosten.

Mochten jullie ergens iets vinden (video/ dvd), waar dan ook, prive-mail het mij even!

Laat de zoektocht beginnen!

gimli f
Not since Koyanaskazi have I seen such beauty. Uplifting, thought provoking, and beautiful. This movie manages to get viewers to think about this wonderful, diverse world with cinematography that is unparralelled in most other movies I've seen, and all without speaking. A visual journey that you'll want to take again and again...
The music is perfectly timed to the scenes, and the combination makes for a wonderful experience for the senses. This one's a must for anyone looking for something out of the ordinary, something that delights the mind, ears and eyes.

Mogen ze dan wel zeggen, de dvd is USA en Canada only!!!
Fucking bastards!

AquaDiGio
Ik ben ook heftig op zoek, maar durf het niet aan om op Amazon of een andere Amerikaanse site deze DVD te bestellen.
Ik weet namelijk niet hoe het zit met regio's en of ik 'm dan wel op mijn goedkope Blokker DVD-speler af kan spelen.

Mocht iemand mij iig aan Baraka DVD kunnen helpen:
dirkjandegraaf@hotmail.com

Gast
geplaatst: vandaag om 21:32 uur

geplaatst: vandaag om 21:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.