• 155.512 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.452 acteurs
  • 347.062 gebruikers
  • 8.766.171 stemmen

Gezocht: Hua Chi Liao Na Nu Hai

zoeken in:

fairouz

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben Fairouz en zou graag de film Hua Chi Liao Na Nu Hai

kopen. Kan iemand me helpen ?

Taiwan

Romantiek

106 minuten

geregisseerd door Hung-i Chen

met Yang-kun Chen, Belle Hsin en Iling Kao

Vier verhalen over lesbische vrouwen in Taiwan. Het eerste deel vertelt over een vrouw die in Taipei woont. Zij ontsnapt uit een gebroken relatie voor de onzekerheid van vriendschap (en meer). In het tweede deel is een vrouw op zoek naar haar ideaal. Ze komt echter terecht bij een rijke vrouw. Dan is er ook nog een heroïneverslaafde, die zoekt naar een balans tussen haar huwelijk en haar ware liefde. Het laatste verhaal vertelt ons over een ingewikkelde vierhoeksrelatie beginnend bij de rijke zangeres en actrice, Karena Lam.

Wie kan me helpen ? . fairou[email protected] Prijs over een te komen. Mail me groet, Fairouz

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.