menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht (k@i)

zoeken in:
K@i
Hallo beste lui

Wie o Wie

kan me aan de volgende films helpen tegen een redelijke prijs ( niet meer dan 20 euro per stuk )

Leon
Geminis
Apocalypto

Mvg
K@i

Kijk maar eens op bol.com en dan ben je goedkoper uit

K@i
filmo schreef:
Kijk maar eens op bol.com en dan ben je goedkoper uit

Bol is vrij waardenloos
Leon en Geminis leveren ze niet en Apocalypto
kost al 20 euro ook niet goedkoper dus

Leon wordt nog wel eens op Marktplaats aangeboden. Ik weet dat er één voor 16 euro te koop stond een paar dagen geleden.

Ik wil 'm graag zelf ook hebben (volgens mij één van de meest gewilde films aller tijden), maar ik vind meer dan 13 euro voor een tweedehands dvd van een film uit 1994 te veel.

K@i
GinolaEHV schreef:
Leon wordt nog wel eens op Marktplaats aangeboden. Ik weet dat er één voor 16 euro te koop stond een paar dagen geleden.

Ik wil 'm graag zelf ook hebben (volgens mij één van de meest gewilde films aller tijden), maar ik vind meer dan 13 euro voor een tweedehands dvd van een film uit 1994 te veel.

Ja
op dit moment staat er 1 op waarop je kan bieden
de hoogste bieder heeft 20 euro geboden
Nee
daar ga ik niet overheen

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.