menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Axeqlusive zoekt

zoeken in:
Ik ben voor mijn verzameling op zoek naar de originele versie van de film AmnesiA van Martin Koolhoven. Maar dan wel de standalone en niet in de No More Heroes- box.

Daarnaast op zoek naar een Nederlands ondertitelde versie van Pi van Darren Aronofsky.

Verder zijn alle films van Martin Koolhoven en actrice Carice van Houten voor 2001 welkom! En dan bedoel ik zowel dvd-r als officieel, want veelal gaat het om TV films, dus nooit verschenen op DVD.

Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.

Pi zou iedereen wel in z'n collectie willen hebben, denk ik. Probleem is dat ie nooit verschenen is met Nederlandse subs. Daar hoef je dus niet achter te zoeken.

Wat Martin Koolhoven-Carice van Houten betreft, 1 adres: Zwartboek. Ondertussen verkrijgbaar in de QFC, maar nog in gelimiteerde versie als special 2 disc edition.

Wannes84 schreef:
Pi zou iedereen wel in z'n collectie willen hebben, denk ik. Probleem is dat ie nooit verschenen is met Nederlandse subs. Daar hoef je dus niet achter te zoeken.

Huh? Ik heb hem hier thuis liggen met Nederlandse subs. Die lag destijds en masse in de winkels, maar ik vermoed dat ie nu al een tijdje out of print is.

starbright boy (moderator)
Pi is inderdaad gewoon verschenen met Nederlandse subs. Maar al een paar jaar niet meer nieuw te krijgen.

Ik wou al zeggen, heb hem zelf ook gewoon als R2NL.

Ik ook... Voor 'Pi' kun je gewoon op sites als Marktplaats kijken. Die andere film ken ik niet eens.

Axeqlusive schreef:
Ik ben voor mijn verzameling op zoek naar de originele versie van de film AmnesiA van Martin Koolhoven. Maar dan wel de standalone en niet in de No More Heroes- box.

Daarnaast op zoek naar een Nederlands ondertitelde versie van Pi van Darren Aronofsky.

Verder zijn alle films van Martin Koolhoven en actrice Carice van Houten voor 2001 welkom! En dan bedoel ik zowel dvd-r als officieel, want veelal gaat het om TV films, dus nooit verschenen op DVD.

Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.

Duister Licht is wel op dvd, als extra bij het Zuiden.
AmnesiA bestaat niet als stand alone. Voor SQ pm me.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:59 uur

geplaatst: vandaag om 10:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.