menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht, Columbia Classics Collection titels

zoeken in:
Hallo,
Ik zoek van deze prachtige serie nog ' The Dark Crystal ', 'Labyrinth' en 'Bridge on the river Kwai'
Heeft iemand deze in het bezit en wil deze verkopen? of weet iemand waar ze nog te koop zijn?

O.S.
Wat dacht je van bijna elke winkel?

dat geloof ik niet hoor!
Ik heb het hier over de editie met filmcell, foto's en boekje in een harde boek-achtige kaft.
Op internet zijn ze in de winkels waar ik geweest ben, NIET meer te leveren.

Verder nog tips?

O.S.
Owzo, ik weet niet welke editie, maar ik weet wel dat de films gewoon op bol.com, cosmox dat soort sites zijn te kopen.

The Dark Crystal,
Labyrinth,
Bridge on the River Kwai, zijn helaas niet te bestellen:(
dat zijn de dvds die ik nog wil hebben..

starbright boy (moderator)
Nee, dat is een totaal andere serie dan die pjutter bedoeld. Dat zijn de gewone 2-discs en die heten ook niet Classic Collection, maar deluxe collection. De de serie die hij bedoeld is al lang out of print en moeilijk te vinden.

Het gaat om dit bijvoorbeeld.

jaa precies Starbright boy;
Ben er 1 aan het volgen op marktplaats en hoop maar dat er in de toekomst nog meer op komen te staan..

Gast
geplaatst: vandaag om 01:31 uur

geplaatst: vandaag om 01:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.