menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Ik zoek..... (GinolaEHV)

zoeken in:
...op dvd en met NL subs, de volgende films:

Clerks
Conversation, The
Léon
Mallrats
Novecento
Ocean's Eleven (1960)
Pi
Return Of Bruno, The (staat niet op deze site, enkel op IMDb)
Van Wilder
Witness For The Prosecution

Ben al enige tijd op zoek naar deze films. Heb ze nog nergens gezien op internet, en ook niet in de winkels....

Heeft iemand (één of meerdere van) deze films op dvd en wil hij of zij ze kwijt tegen een schappelijke prijs?

Of weet iemand waar ik deze films op dvd kan verkrijgen?

Indien iemand zeker weet dat (één of meerdere van deze) deze films (nog) niet op dvd zijn te verkrijgen, geef dan dan aub aan.

Bij voorbaat dank.

Ok... en jij hebt een goedwerkende versie met NL subs?
Want dan wil ik 'm wel overnemen voor 5 euro excl. (dat is totaal 6,80 euro ofzo?)

PS. We hebben het toch allebei wel over Clerks deel 1 he?

Nomak
Ik weet niet vanwaar jij bent, maar in de Fame in Amsterdam heb ik Novecento zeker zien liggen. Lagen erg veel exemplaren toen ik daar was.
Ik dacht ook in een Media Markt ergens, maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen.

O.S.
Novecento heb ik in de fame zien liggen en mediamarkt eindhoven

Nomak
Dan moet het mogelijk zijn om die gewoon aan de balie in eender welke Media Markt te bestellen.

Hm ok... ik ben laatst nog bij de MM in EHV geweest (daar woon ik nl.) en ik heb speciaal bij de 'N' gezocht en niks kunnen vinden. Volgende week nog maar een keer kijken dan.

GinolaEHV schreef:
Ok... en jij hebt een goedwerkende versie met NL subs?
Want dan wil ik 'm wel overnemen voor 5 euro excl. (dat is totaal 6,80 euro ofzo?)

PS. We hebben het toch allebei wel over Clerks deel 1 he?

Hij is zo goed als nieuw en er zit een barcode op de inlay die er niet vanaf gaat. Hij was nl. voor de verhuur bedoelt. Aangezien niemand deze film huurt (ik werk in een videotheek) kan ik hem wel verkopen.

Verder is dit niet een speciaal gedrukte rental exemplaar maar exact dezelde versie als de koop dvd. Soms mag je koop exemplaren ook verhuren, maar nogmaals, hij is nooit verhuurd geweest.

Totaalprijs is trouwens 6.32 euro

Clerks lag regelmatig bij de Action voor 1,30.

Action... wel eens ooit van gehoord, maar dat is toch geen speciale dvd-zaak...? En in welke stad heb je die bij de Action gezien?

Toendertijd in Haren.. Maar denk niet dat ze em nog hebben..
Was ook een andere zaak die em voor een paar euro verkocht, maar weet niet meer welke.. Kom ik op terug...

Oh ja Blokker had em toendertijd bij de 5 voor 5 euro films liggen..
Mogelijk ook Inter Toys voor een goedkoop prijsje.

Daar kom ik regelmatig om even te kijken voor dvd-koopjes, maar Clerks ligt er nooit tussen.

Nou ja, als Erwinner deze dvd aan mij wil verkopen, dan doe ik dat wel gewoon.

Pi heeft volgens mij geen Benelux-release gehad.

Nomak
Montorsi schreef:

Volgens mij wel, die ben ik regelmatig in de videotheek tegengekomen.

Ramon K had die vroeger ook nog te ruil in zijn ruiltopic zie ik net.

Nomak schreef:
(quote)

Volgens mij wel, die ben ik regelmatig in de videotheek tegengekomen.

Ramon K had die vroeger ook nog te ruil in zijn ruiltopic zie ik net.

In dat geval moeilijk te krijgen, want ik moet het tegenwoordig doen met een Duitse DVD zonder (NL of Engelse) subs. Opzich niet zo erg in het geval van Pi, want die is prima te volgen zonder ondertiteling

Ocean's Eleven (1960)

Deze heb ik wel voor je.

Dat zou mooi zijn... we hebben 't wel allebei over de film met Frank Sinatra, Sammy Davis jr., enz...?

Zo ja, voor hoeveel wil je die kwijt?

Clerks ligt ook bij de MediaMarkten en Saturn voor een euro ofzo, niet meer dan 3 in ieder geval.

Ok... dan zal ik eerst eens bij de MM kijken.

Montorsi schreef:

Zeker wel, die heb ik ook tweedehands op de kop kunnen tikken voor maar 5 euro . Nog altijd een van mn beste deals geweest !

En natuurlijk niet van plan om aan mij te verkopen voor 5 euro en 1 cent...?

Tweedehands heb ik ook aardig wat leuke films op de kop getikt, maar dat is natuurlijk altijd per toeval gebeurd...

Maar ja, Pi (met NL subs) is dus heden ten dage nergens te verkrijgen blijkbaar.

ik verkoop m zeer zeker niet, maar ik heb wel iets voor je gevonden . Zie PM!

Ik heb de PM gelezen... en er staan wel meer dvd's in die advertentie waar ik geïnteresseerd in ben... dus als alles goed gaat, dan ben ik je zeer dankbaar.

Steve-a
GinolaEHV schreef:
En natuurlijk niet van plan om aan mij te verkopen voor 5 euro en 1 cent...?

Tweedehands heb ik ook aardig wat leuke films op de kop getikt, maar dat is natuurlijk altijd per toeval gebeurd...

Maar ja, Pi (met NL subs) is dus heden ten dage nergens te verkrijgen blijkbaar.

Ik struin altijd alle 2e hands winkels in tilburg af en vind vaak iets wat ik nog zoek. Pi heb ik daar ook gevonden. Ik zou gewoon nog even doorzoeken in 2e hands zaken of op rommelmarkten. Daar heb ik hem wel vaker zien liggen.

OlafK heeft mij al een advertentie op Marktplaats laten zien waar iemand Pi (en nog meer goede films) op dvd te koop aanbiedt.

Hopelijk reageert die persoon snel op mijn bod.

Maar bedankt voor alle reacties alvast. Hopelijk kunnen de mensen hier mij nog meer wegwijs maken inzake de andere films.

O.S.
GinolaEHV schreef:
Hm ok... ik ben laatst nog bij de MM in EHV geweest (daar woon ik nl.) en ik heb speciaal bij de 'N' gezocht en niks kunnen vinden. Volgende week nog maar een keer kijken dan.

Hij heet wel "1900" misschien dat het daar aan ligt. Bij de fame is ie regio 1, in mm eindhoven regio 2(volgens mij) toen ik hem daar zag, bovendien goedkoper.

Dan zal ik eerst eens bij de MM gaan kijken voor '1900' (en misschien Clerks).

Hallo,

ik zoek al enige tijd Antropophagus op ex-rental VHS! Kan iemand mij daar aan helpen of informatie over verstrekken?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:06 uur

geplaatst: vandaag om 11:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.