menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Stephan73 Blu-Ray probleem!

zoeken in:
Beetje stom, maar ik heb in plaats van twee DVD's te hebben besteld per ongeluk de Blu-Rays binnen gekregen.

Het gaat om de Blu-Ray Criterion versies van Chungking Express en Bottle Rocket.
Ik zou deze graag willen ruilen tegen de Criterion DVD versies van deze films, maar ik wil ze ook verkopen. Alleen wordt het dan 20 euro per stuk, omdat ze gloednieuw zijn en nog in het seal zitten!

Bart Simpson
Mail naar de site dat je een fout hebt gemaakt en ze wilt omruilen. Dat is het beste wat je kunt doen. Stuur de BD's terug, vraag de
dvd-versies en je krijgt dan misschien ook geld terug.

Bart Simpson schreef:
Mail naar de site dat je een fout hebt gemaakt en ze wilt omruilen. Dat is het beste wat je kunt doen. Stuur de BD's terug, vraag de
dvd-versies en je krijgt dan misschien ook geld terug.

Heb ik al gedaan. Maar misschien dat ik het ook hier kan regelen! Lijkt me dat hier genoeg filmliefhebbers zitten!

Maar misschien niet zo veel met een regiovrije blu-ray speler.

Bestaan er al regiovrije blu-rayspelers dan?

Reinbo
IK heb Bottle Rocket wel voor je, maar niet de Criterion dvd. De gewone regio 1 versie. Interesse in een ruil?

En over 1 a 2 jaar heb jij vast ook een BR speler (Kosten niet veel meer) , dus je kan ook een geduld hebben.

Reinbo schreef:
IK heb Bottle Rocket wel voor je, maar niet de Criterion dvd. De gewone regio 1 versie. Interesse in een ruil?

En over 1 a 2 jaar heb jij vast ook een BR speler (Kosten niet veel meer) , dus je kan ook een geduld hebben.

Sorry, maar het gaat me in dit geval echt om een ruil tussen "dezelfde" Criterion versies, die regio 1 had ik al weggedaan.

Grindhouse schreef:
Bestaan er al regiovrije blu-rayspelers dan?
Ja zeker, naast de reeds genoemde spelers de hype Blu-ray speler Oppo BDP-83.

Meer regiovrije Blu-ray spelers: vanaf € 479.

stephan73 schreef:
(quote)
Heb ik al gedaan. Maar misschien dat ik het ook hier kan regelen! Lijkt me dat hier genoeg filmliefhebbers zitten!
Helaas zijn beide films niet mijn ding.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:51 uur

geplaatst: vandaag om 14:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.