menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: Boogie Nights dvd

zoeken in:
Hallo,

Ik ben al een tijd lang op zoek geweest naar de dvd van Boogie Nights (1997) en ik ben het nu een beetje zat. Ik krijg hem niet te pakken.

Als iemand hem heeft en ervan af wil - pm me en ik geef je er een redelijke prijs voor. Ik heb ook wat ruilmateriaal:

- Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 2-disc SE (nog nooit afgespeeld)
- Wild At Heart
- The Good Girl (in een lelijke ex-rental, dat wel, maar speelt prima af)

Ik wil hem R2, Nederlands ondertiteld, en in goede staat.

Serpico

En ik maar hopen op een enthousiaste meute Boogie Nights-haters die van de dvd afwillen

In de PT Anderson box zit hij en die is R2NL makkelijk te verkrijgen...

Ja, maar die wil ik niet ... Magnolia heb ik al en hij kost me te veel voor slechts nieuwe 2 films.

Ik zie dat de prijs iig bij bol gestegen is, hij was eerst 16 euro . Nja succes verder met zoeken.

Thanks. Als hij ooit nog 16 euro kost bestel ik hem overigens meteen.

The Last
Misschien is ebay een optie?

Mescaline (moderator)
Heb hem zelf van play.com voor 7 euro

Bart Simpson
er is een boogie nights bij bol.com voor €15,-

Bij bol.com wordt een andere Boogie Nights aangeboden (de goede heb ik daar overigens wel eens besteld maar die werd gecanceld).

En betalen met creditcard mag ik niet van mijn ouders

Ik vrees dat ik hem 2e hands zal moeten kopen, maar marktplaats biedt geen uitweg.

Kan een slotje op, weldoener MXO heeft voor mij een Boogie Nights-dvd geregeld!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:15 uur

geplaatst: vandaag om 15:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.