menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Tk; O.a. The Hulk Special Fist Box

zoeken in:
Hey,

Ik bied hierbij wat DVD's aan;

- The Hulk (Special Fist box) R2NL. In zeer goede staat, 21,60 (inclusief verzendkosten á 6,20).

- Saw (R2NL)
- Saw II (R2NL)
- Wrong Turn (R2NL)
- American beauty (R2 zonder NL subtitles)

4 Dvd's samen voor 12,50 inclusief verzendkosten. Los gaan ze weg voor 3,50 per stuk.

Stuur me maar een PM en hopelijk komen we er uit.

Groetjes, Erik.

Bart Simpson
ruil je ook

Sorry, beetje late reactie, maar ruilen doe ik ook ja.

Met alle respect, maar the hulk special fist box heb ik in de 3 voor 15 actie van de FRS aangeschaft,

Doe je goed dan. Maar doe dit liever via PM.

Het gaat trouwens om deze box; http://i60.photobucket.com/albums/h17/Erik_v_w/IMG_0322.jpg

Bart Simpson
Heb ik dan iets te ruil voor die Hulk Special Fist Box:

http://www.moviemeter.nl/forum/8/8241

Bart Simpson
salvatore schreef:
Met alle respect, maar the hulk special fist box heb ik in de 3 voor 15 actie van de FRS aangeschaft,

Zulke dingen moeten volgens mij in PM/PB voor de koper is dat namelijk vervelend...

PS: De FRS verkoopt die box niet meer en er is geen 3 voor €15,- bij de FRS, ook nooit geweest volgens mij (wel een 2 voor 15)

3 voor 15 actie bij FRS is er zeker wel geweest.

Bart Simpson
mister blonde schreef:
3 voor 15 actie bij FRS is er zeker wel geweest.

Ow, dan is dat al een hele tijd geleden. Ik ben pas february 2007 begonnen met dvd's verzamelen niet zo lang, bij ons in 't dorp heb ik bij de FRS alleen : 2 voor €15,- & 3 voor €25,- meegemaakt

Bart, ik heb je een mail gestuurd.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:10 uur

geplaatst: vandaag om 23:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.