menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: Boogie Nights

zoeken in:
Mescaline (moderator)
Heeft iemand deze dvd nog in de aanbieding.. of weet iemand een betrouwbare site waar deze dvd tekoop staat..?

illMattie
ik zoek 'm ook al een tijd zonder succes

Mescaline (moderator)
Op bol heeft tie een tijd gestaan maar is nu niet leverbaar meer..

Heb de dvd via een MM-user gekocht. Volgens mij direct één van de laatsten Biedingen op mijn dvd mogen beginnen met 50 euro

Is overal te koop in die goud/geel kleurige (spuuglelijke) dvdcover tussen de 5 en 10 euro.

7 euro bij Play.com (zonder lelijke cover).

Mescaline (moderator)
mister blonde schreef:
Is overal te koop in die goud/geel kleurige (spuuglelijke) dvdcover tussen de 5 en 10 euro.

Cover maakt me weinig uit.. waar is die zoal tekoop?

Srry harm.. 50 euro is me te duur hahaha

Overal. FRS, van leest, maar ook de betere dvd-zaak. Zou er sowieso niet meer dan 6,99 voor betalen.

starbright boy (moderator)
Niet meer overal, want de film is door de rare kuren van Universal (vermoedelijk tijdelijk) niet meer leverbaar voor winkels. Dus het wordt de komende tijd een steeds zeldzamere film (tot hij ineens weer terug is en weer overal ligt waarschijnlijk).

Al die scheve hoes films gaan er trouwens uit en worden weer vervangen door gewone hoezen.

Zie hem zelf nog wel overal in de winkels liggen, maar oke.

illMattie
mister blonde schreef:

ik haat die covers! die komen er bij mij niet in!

Pastichio Rocker
Je zou natuurlijk ook die versie kunnen aanschaffen alleen voor de dvd, want die is precies hetzelfde als de originele versie. Dan hoef je alleen nog maar een hoesje te vinden/kopen.

Ik ben hier ook al geruime tijd naar op zoek, tevergeefs...

Ik heb hem eindelijk op kapaza gevonden voor slechts 6 euro.
De gewone versie wel te verstaan, niet de lelijke universal.

kimberlyVD schreef:
Ik heb hem eindelijk op kapaza gevonden voor slechts 6 euro.
De gewone versie wel te verstaan, niet de lelijke universal.

Hmm, I know Kimberly, ik las je post. Was de film eigenlijk al een beetje uit het oog verloren, omdat ie nergens meer te vinden is. Zeker niet bereid door te verkopen mocht je hem slecht vinden (wat ik betwijfel)?

Wannes84 schreef:
(quote)

Hmm, I know Kimberly, ik las je post. Was de film eigenlijk al een beetje uit het oog verloren, omdat ie nergens meer te vinden is. Zeker niet bereid door te verkopen mocht je hem slecht vinden (wat ik betwijfel)?

Als ik hem echt slecht vind, dan wil ik hem wel doorverkopen. Maar zoals je zelf al zegt, dat betwijfel ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:48 uur

geplaatst: vandaag om 08:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.