menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Te Koop! verschillende DVD's (oa oorlog)

zoeken in:
Hallo!
Ik wil graag een aantal DVD's te koop aanbieden:

1) The Jackal

2) Time to Kill

3) Cabin Fever

4) Ricochet

5) Alatriste

6) Das Boot (2 Disc deluxe selection)

7) A brigde too far (2 DVD)

The brigde on the river Kwai

De DVD's zijn te koop tegen elk aanneemlijk bod. De DVD's verkeren in nieuwstaat en zijn slechts één keer bekeken (of nog niet eens)

Ik wil de DVD's opsturen, maar dan zijn de verzendkosten voor de koper.

Verdere vragen via een berichtje of in dit topic

bridge on the river kwai ruilen?of wat wil je er minimaal voor hebben?kijk anders even in mijn topic verder op in de lijst,daar staan mijn dvd's.mischien kunnen we ruilen,dan hoor ik het graag.mag ook via pb.

PM voor Das Boot (2 Disc deluxe selection), A brigde too far (2 DVD) en The brigde on the river Kwai.

Ik stuur jullie nu even allebei een berichtje!

Ik heb overigens ook nog:

Hamburger Hill
Goodbye America

Er zijn een aantal DVD's verkocht, de volgend liggen nog te wachten op een nieuwe eigenaar

1) Alatriste

2) The Jackal

3) Time to Kill

4) Cabin Fever

5) Ricochet

6) Hamburger Hill

7) Goodbye America

rules of engagement

Gast
geplaatst: vandaag om 21:58 uur

geplaatst: vandaag om 21:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.