Hallo,
Ik zoek nog paar titels (o.a. Jackie Chan)
Het maakt mij niet veel uit of ze gekopeerd zijn van VHS ivm nog lang niet alle films uitzijn op DVD
de titels die ik zoek:
The Protector
Police Story |||
Twin Dragons
Deze DVD's moeten wel origineel zijn omdat ze al uitgebracht zijn:
Thunderbolt
Who Am I? (ik heb hem wel maar daar zijn scanes uit geknipt:@)
En ben altijd in voor Jet Li of sammo Hung DVD's voor goedkoop prijsje (kopietjes niet erg)
Alle dVD's MOETEN met NL ondertitel voorzien zijn omdat ik slecht horend ben en mijn engels "very bad" is.
Alvast bedankt groeten Koen
The Banquet komt deze maand uit op dvd. 
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.