menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: Schindler's List (Limited 3 Disc Edition Box)

zoeken in:
wo2-Freak
Ik zoek: Schindler's List Limited edition 3disc box set

Ik kan deze nergens vinden. Ik zag deze ooit eens een keertje in FRS. Maar later niet meer tegengekomen.

Wie weet waar deze tekoop is? En het liefst - GEEN online-bestel sites zoals bol.com

Gewoon waar ergens in de winkel?
Deze wil ik namelijk graag hebben. Past goed bij mijn world-war-2 film-collectie

Free Record Shop voor €15.

wo2-Freak
Nu nog steeds ??? Zou me verbazen, als die er nog is ben ik zooo blij !:O

Ik ben 14 jaar, en dacht dat hijiets van 40/50 euro zou kosten, dus heb er voor gespaard. Maar 15 euro is gewoon geen geld voor heel de gift set

vijftien euro is denk ik inderdaad te laag aangehouden. Ik zal de komende dagen eens opletten of ik hem ergens zie staan.

Pastichio Rocker
Die van 15 euro is de 2-Disc edition.

wo2-Freak
Ja dacht ik al. 15 euro was wel heel laag voor een boek, cd en 2 dvd van Schindler´s list, met nog eens een heel opslag box erbij.

al gevonden inmiddels ?

ik heb hem hier liggen. doe er niet graag afstand van maar... wie weet kan een goed bod mij aan het twijfelen brengen!

Gast
geplaatst: vandaag om 23:58 uur

geplaatst: vandaag om 23:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.