• 13.405 nieuwsartikelen
  • 170.645 films
  • 11.249 series
  • 32.082 seizoenen
  • 632.636 acteurs
  • 196.654 gebruikers
  • 9.198.264 stemmen

Gezocht: Ghosts of Cité Soleil

zoeken in:

EMC

• 6 berichten
  • 2 stemmen

Is er iemand die mij zou kunnen vertellen waar ik de Nederlands ondertitelde versie van Ghosts of Cité Soleil kan kopen?

Alvast bedankt.

starbright boy (moderator films)

• 21945 berichten
  • 4780 stemmen

Voor zover ik heb kunnen nagaan is de film nog niet op DVD verschenen en zeker niet met Nederlandse ondertiteling. In Nederland is hij blijkbaar alleen te zien geweest op het IDFA, in Engeland heeft de film wel een bioscooprelease gekregen, maar pas afgelopen zomer. Omdat de film in Nederland blijkbaar geen distributeur had is het nog maar de vraag of er een Nederlands ondertitelde DVD gaat komen. De enige kans is misschien op het IDFA-label. Een Britse DVD lijkt me waarschijnlijker, maar die zal niet Nederlands ondertiteld zijn.

nadja

• 86 berichten
  • 5306 stemmen

UK import versie te koop bij www.boudisque.nl

EMC

• 6 berichten
  • 2 stemmen

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal eens kijken bij boudisque.

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

nu te koop bij mediamarkt

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.