• 12.229 nieuwsartikelen
  • 165.666 films
  • 10.697 series
  • 30.882 seizoenen
  • 623.220 acteurs
  • 194.923 gebruikers
  • 9.098.870 stemmen

Gezocht Johnny Depp films

zoeken in:

Chilli

• 69 berichten
  • 570 stemmen

Hallo,

ik ben Chilli uit België en ik ben nog op zoek naar een aantal DVD's van Johnny Depp. Ik beschik niet over heel veel dvd's dus ruilen zal een beetje moeilijk gaan, maar kopen lukt wel.

Ik ben nog op zoek naar:

- Private resort

- Cry baby

- Benny & Joon

- Dead man

- Nick of time

- The brave

- The ninth gate

- The libertine

Bedankt!

Jos.vH

• 3 berichten
  • 542 stemmen

Cry baby is in nederland voor 10 euro te koop bij o.a. van Leest en free record shop(in elke grote stad)

The Brave op bol.com voor 17 euro

Libertine bij boudisque in Amsterdam (ook postorder), maar wel met Engelse ondertiteling (import)

The ninth gate en nick of time is lange tijd in de aanbieding geweest bij diverse free record shop's en aanverwante, maar daarvoor moet je hier en daar de aanbiedingbakken gaan doorspitten ben ik bang.

Succes,

Jos

KristofBeckers

• 1733 berichten
  • 3997 stemmen

The brave zag ik laatst in de frs voor 7 euro ofzo

sangha

• 605 berichten
  • 517 stemmen

nick of time lag laatst bij de v&d voor 10 euro geloof ik

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2211 stemmen

Onderstaande kun je zo bij Music Store bestellen.

- Cry baby

- Benny & Joon

- Nick of time

- The Brave

Voor de andere kun je waarschijnlijk ook terecht bij Free Record Shop of van Leest e.d.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.