- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Gezocht: Le Samourai en Repulsion
Gezocht: Le Samourai en Repulsion

boerenpummel
-
- 1012 berichten
- 3599 stemmen
Gezocht:
- Repulsion
- Le Samourai
Als er iemand is die een van deze films heeft en er vanaf wil, dan hoor ik het graag.

Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
dvdpacific.com
15 eu voor criterion le samourai en repulsion voor een eu of 8.

niethie
-
- 7317 berichten
- 6941 stemmen
Toevallig heb ze een week of drie geleden samen op video gekocht, wil ze alleen nog niet kwijt sorry.

Fikret8
-
- 6146 berichten
- 4205 stemmen
Staan bij mij beiden ook op m'n verlanglijstje.. tot ik ze een keer voor een redelijke prijs met NL-subs tegen kom.

niethie
-
- 7317 berichten
- 6941 stemmen
Repulsion zag ik laatst voor 12 euro (met nederlandse subs) bij mediamarkt in rotterdam, is niet duur voor zo'n topfilm.

Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
le samourai met nl subs kan je denk heel lang op wachten

starbright boy (moderator films)
-
- 21947 berichten
- 4781 stemmen
Repulsion is te vinden in sommige 3 voor 25 bakken, los voor een tientje.
Le Samurai is er niet mer Nederlandse ondertiteling en staat ook niet op de releaselijsten op dit moment.

niethie
-
- 7317 berichten
- 6941 stemmen
Mijn videoband van le samourai is is met engelse ondertiteling zo'n artificial eye release.
Ik heb wel belle de jour met ondertiteling in mijn kast staan.

Knisper
-
- 13019 berichten
- 1265 stemmen
Is dat de A-Film editie (met een screenshot van Deneuve op straat in London) op de voorkant? Als dat zo is, dan ga ik morgen op zoek.

niethie
-
- 7317 berichten
- 6941 stemmen
Volgens mij wel, dat is dacht ik ook de enigste dvd met nederlandse ondertitels.

mister blonde
-
- 12599 berichten
- 5644 stemmen
Je kunt natuurlijk ook de Polanski box aanschaffen voor een euro of 50. Heb je er meteen een stuk of 6 andere geweldige films bij...

starbright boy (moderator films)
-
- 21947 berichten
- 4781 stemmen
Is dat de A-Film editie (met een screenshot van Deneuve op straat in London) op de voorkant? Als dat zo is, dan ga ik morgen op zoek.
Ja, die inderdaad.